Skip to main content

Goeiemiddag 

Ik ben er achter gekomen dat ik 2 keer viaplay betaal

 

Ja, dat kan. Dan heeft u misschien 2 abonnementen? Misschien is het handig om het ene op te zeggen?


Is dat 1 x via kpn en 1 x afschrijving van Viaplay zelf? Volg dan het advies van @Nick83 .


Goeiemiddag 

Ik ben er achter gekomen dat ik 2 keer ViaPlay betaal

 

 

Ja dat denk ik ook.

Je hebt via KPN een abonnement afgenomen en via ViaPlay een abonnement afgenomen.

Dat denk ik althans.

Dus bij 1 van deze 2 moet je het opzeggen.

Maakt in principe niet uit bij wie, want het tijdelijke KPN kanaal 225 gaat (waarschijnlijk) eind dit jaar weg. 😉


Hallo @joop2011 en @Crocq1967 persoonlijk zou ik het abo dat via KPN loopt opzeggen en de echte streamingdienst aanhouden, dan ben je niet van de 'grillen' van KPN afhankelijk.

Echter, via KPN heb je eventueel recht op entertainmentkorting van €5 als je die korting nog niet ergens anders aan besteed hebt.

 


Hallo @joop2011 en @Crocq1967 persoonlijk zou ik het abo dat via KPN loopt opzeggen en de echte streamingdienst aanhouden, dan ben je niet van de 'grillen' van KPN afhankelijk.

Echter, via KPN heb je eventueel recht op entertainmentkorting van €5 als je die korting nog niet ergens anders aan besteed hebt.

 

 

En ja kan via ViaPlay ook kiezen voor een jaar abonnement.

Dus 10 maanden betalen en 12 maanden kijken.

Heeft Disney+ ook en de gebruik ik (scheelt toch een hoop geld)😉


Hallo @Crocq1967, zoals hier al wordt aangegeven, kun je 1 van beide dan opzeggen. ViaPlay bij KPN is na de eerste maand op elk gewenst moment per direct op te zeggen.