Skip to main content
Beantwoord

Ik betaal dubbel voor Netflix, zowel via KPN als direct via Netflix

• October 17, 2022
  • 3 reacties
  • 150 keer bekeken

Wij hebben al een (behoorlijke) tijd Netflix. Laatste ben ik erachter gekomen dat zowel KPN €14.99, als Netflix (€10.99) geld afschrijft.

Via KPN heb ik hem stopgezet, in de veronderstelling dat Netflix het dan wel zou blijven doen omdat ik schijnbaar toch 2 accounts heb.  Dat bleek niet het geval. Het Netflix account vernieuwd bij Netflix (alles op hetzelfde mailadres), nu werkt hij wel weer. Bij KPN is hij van mijn rekening af/ overzicht uit. 

Omdat alles op hetzelfde mailadres stond, moeten Netflix en KPN dat toch van elkaar geweten hebben? 

Is er een manier om de dubbele betalingen terug te krijgen?

Beste antwoord door Bram van KPN

Hi @9TS0. Welkom op het forum. Wij doen inderdaad geen controles op wie abonnementen zowel bij ons als bij een streamingdienst heeft. Daarnaast hebben wij geen toegang tot de systemen van Netflix. Om die reden kan ik je ook helaas geen vergoeding aanbieden. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • October 17, 2022

KPN weet in iedergeval niet dat u ook rechtstreeks bij Netflix iets afgesloten heeft. Netflix had het misschien kunnen weten. Maar dat zult u dan aan hun moeten vragen denk ik.

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • October 21, 2022

Hi @9TS0. Welkom op het forum. Wij doen inderdaad geen controles op wie abonnementen zowel bij ons als bij een streamingdienst heeft. Daarnaast hebben wij geen toegang tot de systemen van Netflix. Om die reden kan ik je ook helaas geen vergoeding aanbieden. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 21, 2022

Heb al contact. Topic mag gesloten worden!