Skip to main content
Antwoord

Ik heb de koppelmail van Netflix niet ontvangen

• October 2, 2025
  • 4 reacties
  • 36 keer bekeken

Hallo!

hele poos geleden netflix toegevoegd via kpn, maar ik heb nooit de koppelmail ontvangen om het te koppelen aan mijn huidige netflix abb.

Beste antwoord door joop2011

Zie hier.

Hier kan je Netflix met je KPN account koppelen.

Mocht je hiervoor al een Netflix account hebben gehad, dan kan je hetzelfde gebruikersnaam (mail adres) en wachtwoord gebruiken.

4 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • October 3, 2025

Zie hier.

Hier kan je Netflix met je KPN account koppelen.

Mocht je hiervoor al een Netflix account hebben gehad, dan kan je hetzelfde gebruikersnaam (mail adres) en wachtwoord gebruiken.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • October 7, 2025

Hi ​@Viv1904, welkom bij onze community. 

Wat zonde dat je dat nog niet hebt geactiveerd. Ik zie dat Joop al goed op gang heeft geholpen, waarvoor dank. Is het gelukt om dit succesvol te koppelen? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 7, 2025

​@Alex van KPN nee alex. Er staat in de app dat Netflix geactiveerd is maar in behandeling….al maanden. Kan niets koppelen. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • October 8, 2025

Dan lijkt hier iets vast te zijn gelopen. Heb je ook contact met ons gehad hierover? Maak hiervoor makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij. Je kunt ons ook bereiken via X of Facebook. Dan kan een collega specifiek met je gegevens meekijken en dit oplossen. 

Laat het me weten hoe dit afloopt.Â