Skip to main content
Beantwoord

Ik heb Disney+ als combivoordeel maar kan niet kijken via kanaal 206

• April 16, 2025
  • 4 reacties
  • 82 keer bekeken

Ik heb door combivoordeel Disney+ gekregen. Zie dat ik geabonneerd ben maar kan het niet kijken via kanaal 206. Hoe kan ik het kijken?

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@Anne3009. Welkom op de KPN Community! 

Je kunt op verschillende manier Disney+ bekijken. Dat kan via de KPN TV+ ontvanger (DIW7022) , dat kan via je Smart tv of dat kan bijvoorbeeld met een Chromecast. Het is even afhankelijk van wat je precies hebt. Als je een andere KPN tv-ontvanger hebt, dan staat de Disney+ app er bijvoorbeeld niet op. Dan ben je aangewezen op de andere opties. Wat voor tv heb je bijvoorbeeld (model en type)? Of heb je een Chromecast of Apple TV (kastje)? 

Laat maar weten! Dan kunnen we je verder helpen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • April 18, 2025

Kanaal 206 is een snelkoppeling naar de app van Disney+

Welke KPN tv ontvanger heb je?

Je kan hem ook op de Smart tv de app zetten en kijken.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 18, 2025

Hoi ​@Anne3009. Welkom op de KPN Community! 

Je kunt op verschillende manier Disney+ bekijken. Dat kan via de KPN TV+ ontvanger (DIW7022) , dat kan via je Smart tv of dat kan bijvoorbeeld met een Chromecast. Het is even afhankelijk van wat je precies hebt. Als je een andere KPN tv-ontvanger hebt, dan staat de Disney+ app er bijvoorbeeld niet op. Dan ben je aangewezen op de andere opties. Wat voor tv heb je bijvoorbeeld (model en type)? Of heb je een Chromecast of Apple TV (kastje)? 

Laat maar weten! Dan kunnen we je verder helpen. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 18, 2025

Hartelijk dank. Ik moest via de telefoon aanmelden. Nu kan ik op de tv wel kijken. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Veel kijkplezier ​@Anne3009Â