Skip to main content
Antwoord

Ik heb geen activatiecode mail ontvangen van HBO max

• June 26, 2024
  • 2 reacties
  • 196 keer bekeken

hallo ik mis de code van hbo max?

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @TessaB04. Welkom op het KPN Forum! Wat vreemd dat je nog geen activatiemail hebt ontvangen. Normaal gesproken krijgt je binnen 30 minuten na het bestellen van HBO Max krijg je een activatiemail. We zijn inmiddels al een aantal dagen verder en ik hoop dat het inmiddels al is gelukt. Als dit toch niet het geval is kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402). Dan helpen zij jou verder hierin. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @TessaB04. Welkom op het KPN Forum! Wat vreemd dat je nog geen activatiemail hebt ontvangen. Normaal gesproken krijgt je binnen 30 minuten na het bestellen van HBO Max krijg je een activatiemail. We zijn inmiddels al een aantal dagen verder en ik hoop dat het inmiddels al is gelukt. Als dit toch niet het geval is kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402). Dan helpen zij jou verder hierin. 

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • June 29, 2024

hallo ik mis de code van hbo max?

Je krijgt ook geen code, maar de link naar de KPN site om hem daar, na inloggen met je KPN (MIJNKPN) account, en daar kan je hem activeren.

Zie hier en volg de regels (zie ook link boven).