Skip to main content

Al maanden zelfde probleem met activatie van Spotify. Kpn helpdesk meerdere keren gesproken hierover, krijgen het niet voor elkaar of weten niet hoe te handelen. Lange telefoongesprekken die elke keer in wacht gezet worden om  navraag aan collega’s te doen. Weer geen oplossing.  Uiteindelijk zoals bij elke keer opnieuw antwoord: zijn er mee bezig,, over enkele dagen moet het wel lukken. Zo niet moet even bellen met spotify. Weet niet of iemand dat al eens geprobeerd heeft? Je komt gemakkelijker door in Fort Knox. 
 

definitieve oplossing, via kpn opgezegd en rechtstreeks bij Spotify een abonnement en een compleet nieuw account aanmaken. 
wel jammer 8 maand betaald voor familyabonnement zonder er gebruik van hebben kunnen maken. 
dure les


Admin: afgesplitst en een eigen topic voor je bericht aangemaakt

Duidelijk de reactie van kpn. Als het hun niet lukt gewoon zeggen “ is geactiveerd maar duurt een paar dagen voor je het merkt. Ben je als helpdesk voor een tijdje van het probleem af. Klant wacht vervolgens een tijdje af en probeerde opnieuw, lukt het dan ook niet verwijst men je gewoon door naar Spotify die zo onbereikbaar is als de pest. 


@miriam_cb Welkom op het forum. 

Wat vervelend om te lezen dat de activatie van Spotify Family zoveel problemen heeft opgeleverd. 

Ik controleer graag of er nog iets is dat ik voor je kan betekenen! 

Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt?