Skip to main content
Vraag

Ik heb me aangemeld maar geen bevestiging ontvangen

• February 12, 2025
  • 3 reacties
  • 95 keer bekeken

Ik heb mijzelf aangemeld maar geen activatiemail ontvangen, wat nu?

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi ​@MK0, ik gok voorzichtig dat je je aangemeld hebt voor de nieuwe Combivoordelen, met een keuzevoordeel optie zoals Netflix, klopt dat?

Om je beter te kunnen helpen heb ik een eigen topic voor je vraag aangemaakt. Meer informatie over onze nieuwe Combivoordelen vind je hieronder. Het kan door drukte even duren voordat je de bevestiging krijgt, je hoort 'm wel binnen 24 uur te ontvangen.

Kom je er niet uit of bedoel je iets anders, laat het vooral weten!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 13, 2025

Ik heb nu na 2 dagen nog steeds geen activatiemail oid ontvangen, ik zie wel in mijn kpn overzicht dat ik Netflix erbij heb gekregen. Ik heb al Netflix en nu ben ik bang dat ik dubbel ga betalen. Met andere woorden hoe regel ik dit nu verder?  

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi ​@MK0, zie je als je jouw level checkt dat je Netflix hebt als keuzevoordeel? Er staat dan zo'n geel dingetje bij. 

Zo ja, dan kan je Netflix activeren. Je leest in het linkje hiervoor precies hoe je dat doet. Het geeft dan niet dat je nog geen bevestiging gekregen hebt. Kan het trouwens zijn dat de bevestiging in je spam-map van je mailbox terecht gekomen is?