Skip to main content
Antwoord

Ik heb mijn Spotify geupgrade naar Family via de MijnKPN app, maar er is nog niets veranderd in mijn Spotify app

• October 23, 2025
  • 3 reacties
  • 31 keer bekeken

ik heb mijn spotify geupgrade naar family via de kpn app maar er is niets veranderd in mijn spotify app

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Wouterdendulk ,

Het kan tot een maand duren tot het abonnement omgezet wordt van Spotify Premium of Family naar Spotify Free of zoals hier andersom.

• Heb je nu Spotify Premium bij KPN? Dan kun je Family activeren nadat je Premium gebruiksperiode is verlopen. Dit duurt maximaal 30 dagen. Je kunt de datum controleren via spotify.kpn.com. Log daar in met je KPN ID en klik op Meer Informatie bij het Spotify blok. Je krijgt de mail met activatielink verder automatisch zodra je Premium is verlopen.

• bron: 
  •  

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • October 23, 2025

Hallo ​@Wouterdendulk ,

Het kan tot een maand duren tot het abonnement omgezet wordt van Spotify Premium of Family naar Spotify Free of zoals hier andersom.

• Heb je nu Spotify Premium bij KPN? Dan kun je Family activeren nadat je Premium gebruiksperiode is verlopen. Dit duurt maximaal 30 dagen. Je kunt de datum controleren via spotify.kpn.com. Log daar in met je KPN ID en klik op Meer Informatie bij het Spotify blok. Je krijgt de mail met activatielink verder automatisch zodra je Premium is verlopen.

• bron: 
  •  

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi Wouter! Welkom op de KPN Community. Wat Noordzee aangeeft klopt inderdaad, Het hangt samen met de facturatiecyclus, is het met zijn tips nog wel gelukt om een (tijdelijke) oplossing te vinden?

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • November 3, 2025

Hallo ​@Wouterdendulk ,

• bron: 
  •  

​@Wouterdendulk 

We zijn elf dagen verder. Je hebt kans dat de omzetting nu is gebeurd. En anders nog even geduld.Â