Skip to main content

In October 2023 heb ik Netflix opgezegd nog steeds krij ik de kpn factuur met een extra afschrijving van Netflix.

 

Hi @Klantbert! Ik heb je gebruikersnaam aangepast gezien hier KPN in stond. Mocht je toch een andere gebruikersnaam willen dan die je nu hebt, laat hier weten wat je wilt en dan pas ik het aan. 🙂

Wat betreft Netflix, op welke manier heb je opgezegd? In ons kennisbank artikel over Netflix bij KPN opzeggen kun je vinden hoe dit moet:

Er zijn 2 manieren om Netflix te stoppen. Welke manier voor jou van toepassing is, is afhankelijk vanaf wanneer je Netflix via KPN hebt. 

Heb je ononderbroken sinds vóór 26 juli 2021 Netflix via KPN? Dan kun je jouw Netflix abonnement opzeggen via Netflix.com/youraccountLet op: In MijnKPN heb je toch de optie om Netflix uit te zetten. Hiermee stopt jouw abonnement alleen niet. Jouw account blijft dan gewoon actief en je blijft hier dan ook voor betalen. Zet jouw abonnement dus altijd stop via Netflix.com/youraccount.

Heb je Netflix bij KPN ná 26 juli 2021 aangezet? Dan kan je Netflix opzeggen via MijnKPN.

 

Netflix stopzetten via MijnKPN

  • Log in op je MijnKPN met je nieuwe inloggegevens
  • Kies via Producten je Thuis/Internetabonnement
  • Kies Entertainment aanpassen
  • Je wordt doorgeleid naar de bestelomgeving. Zoek daar Netflix en klik op het potloodje.
  • Er verschijnt een pop-up. Kies daar Geen. Bevestig dit met de blauwe knop Wijzigen.
  • De pop-up sluit weer, volg de aangegeven stappen om de bestelling af te ronden. 
  • Je krijgt binnen enkele minuten een e-mail ter bevestiging.

 

Als het nog actief is in je MijnKPN bijvoorbeeld en je hebt Netflix sinds vóór 26 juli 2021 via KPN, zeg het dan op via Netflix zelf. Hopelijk lukt het dan wel!