Deze externediensten pagina bljft leef, dus kna niets activeren.
Wanneer heb je de wijziging doorgevoerd Vjenne? Kan zijn dat de Premium eerst nog even doorloopt in de huidige facturatieperiode.
Ik heb dit op 27 oktober geactiveerd en op externediensten.kpn.com kan ik het abonnement niet beheren
Hmmm, dan zou ik je willen adviseren om eens contact te zoeken met onze klantenservice zodat dit nagelopen kan worden. Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak. Dan bellen we je per direct of op een moment dat jou uitkomt.
Hallo, dat heb ik gedaan. Reactie wachten op een email van Spotify. Daarna komt het goed.
Voelt niet goed. Denk dat mijn abonnement qua betalen goed staat, maar niet in externe diensten.
Dan wachten we nog even af. Mocht dat na de komende factuur nog niet in orde zijn, geef mij dan even een seintje!
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.