Skip to main content
Vraag

Ik kan geen zender starten met de TV+ App op mijn Nvidia Shield

• June 8, 2025
  • 8 reacties
  • 69 keer bekeken

Ik heb de kpn app op mijn Nvidia Shield geinstalleerd en deze start keurig op, ik kan alles doen in het KPN menu maar het uiteindelijke kijken naar  een zender lukt niet want ik druk op de knop met de controller maar er gebeurt niets, terwijl ik verder alle functies wel kan benaderen met de controller, ik heb de laatste update van de Shield ook net geinstalleerd, 9.2.nog wat, alle andere streamingdiensten werken verder prima, doe ik iets niet goed of ?

8 reacties

• June 9, 2025

Ben je thuis op je eigen WiFi? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 9, 2025

Zeker

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Krijg je nog iets terug van een bepaalde melding dan ​@RV1960? Draait er niet iets van een VPN of iets dergelijks op de Shield?

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 11, 2025

Nee geen vpn oid, ik kan scrollen door menus en zie verder alles in de app maar het uiteindelijk selecteren wordt niet beloond.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Dan moeten we eens even verder zoeken. Laten we dan samen eens een aantal zaken in kaart brengen:

• Welke versie van Android draai je op de Nvidia Shield?
  • Heeft dit eerder gewerkt? 
  • Zou je de app inclusief de cache eens helemaal kunnen verwijderen en opnieuw kunnen installeren?

Is de shield ook up-to-date? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 13, 2025

Ik heb de laatste recente versie 9.2.1 volgens mij, ik heb de app al eerder verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar zonder resultaat, nee het heeft nog niet eerder gewerkt op de shield.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Dan kan ik dat ook niet plaatsen. Waarschijnlijk is het dan toch iets in het OS. Ik zal je feedback terugkoppelen.

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 16, 2025

Andere app zoals Netflix YouTube Disney etc werken wel gewoon, dezelfde app op een Android tv werkt ook, zijn er geen andere gevallen bekend? Het enige wat ik nog kan proberen is de shield resetten naar fabrieksinstellingen

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Ja het is te proberen maar aangezien de andere apps wel werken acht ik de kans klein dat dit dan werkt. Maar het is het testen waard.