Skip to main content

Ik heb al zo vaak gebeld met de vraag: Ik wil een medewerker spreken...nog nooit gelukt. Slechte service. Na 35 jaar lid wil ik wel eens een monteur aan huis want youtube, videoland en netflix werken zeer slecht. Maar wat je ook belt (zelfs zakelijk geprobeerd) je wordt constant verwezen naar de website en email voor antwoord. Zelfs toen email het niet meer deed via KPN!!!! Dus klanten service…. no way…. Heb alles in 1, al 35 jaar lid… wanneer krijg ik eens wat service????

 

Rosemarie Baumgarte


Admin: afgesplitst en een eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hoi @Rose64 .

Ik gebruik die 3 apps via de smart-tv. Daarin werken ze véél beter en daar heb ik een smart-tv voor (gekocht).

De vraag ik wil een medewerker spreken werkt expres niet meer want dat kan niet naar de juiste afdeling doorverbinden. Het is de bedoeling dat je duidelijk je vraag omschrijft.

Bel wel binnen de openingstijden. 

0800 0402 ( € 0,00 )

Maandag tot vrijdag 8:00 - 18:00 uur. Zaterdag tot 18:00 uur.

Bel je dan binnen 15 minuten nogmaals met dezelfde omschrijving is de kans groot dat je een mens aan de lijn krijgt.

Overigens zal hier geen gratis monteur voor komen, dit zal altijd tegen kosten zijn. De basisfunctie van de tv ontvanger werkt tenslotte wel. Deze 3 zijn geen kpn diensten en zitten als service erop. Voor hen die geen smart-tv hebben. 

 


0800-0402 is gratis.

En ik ben altijd goed geholpen door de service desk. 

 

Welke KPN tv decoder heb je?

Kijk je de streamingdiensten via de Smart tv of via de KPN tv decoder?

In het eerste geval, via Smart tv, kan KPN je niet helpen.

Welke Smart tv heb je? 


0800-0402 is gratis.

En ik ben altijd goed geholpen door de service desk. 

 

Welke KPN tv decoder heb je?

Kijk je de streamingdiensten via de Smart tv of via de KPN tv decoder?

In het eerste geval, via Smart tv, kan KPN je niet helpen.

Welke Smart tv heb je? 

Via de box bij mijn tv…. een Arris

 


De Arris VIP2952 (Alles in 1) of de Arris VIP5202 (Hussel), Roos?

Gezien je klacht lijkt het mij de 2952. 

Zelf heb ik in combinatie met die in 2019 een smart-tv gekocht en dáárin de apps gaan gebruiken. Geen ergernis meer.

En voor de slaapkamer eerst een Chromecast v3 en sinds oktober 2022 een Nokia Streamingbox 8000. Heerlijk.

Toen ik die laatste kocht was de nieuwe Chromecast HD Google-TV er nog niet. Dan ben je voor 4 tientjes jaren lang van irritatie af. En álle vrijheid met apps. (ca 5000 in de Google Play Store).

TV kijken via de Arris VIP2952. Apps kijken via de Chromecast HD Google-TV inclusief afstandsbediening. Tenzij je al een smart-tv hebt. Dan zou ik zeker die gebruiken.


Hi @Rose64, wat jammer zeg dat je er telefonisch niet door lijkt te komen 🙁 Als je belt met 0800 - 0402 binnen de openingstijden, zou je wel iemand aan de lijn moeten krijgen! Als het toch je voorkeur heeft om nog iemand telefonisch te spreken wil ik je dus aanraden om het nog een keer te proberen en dan aan de lijn blijven mocht je wel weer doorverwezen wordt. Als je blijft hangen, wordt je na een aantal seconden alsnog doorgezet naar een medewerker 🙂

Wat betreft je ontvanger: zou je de ontvanger eens een ‘frisse start"(klik!) willen geven? De kans bestaat dat het daar beter van wordt!