Skip to main content
Beantwoord

Ik kan mijn opnames niet terugkijken op mijn laptop

• August 5, 2026
  • 8 reacties
  • 86 keer bekeken

Waarom kan ik mijn opgeslagen programma’s niet terug kijken op mijn computer

Beste antwoord door PeterG

Hoi, ​@Jola61 

Heb je het abonnementsnummer in je ontvanger al vergeleken met die in tv.kpn.com ?

Zijn die gelijk?

Het enige juiste abonnementsnummer vind je in MijnKPN. Bekijk alles > TV > Makkelijk aanpassen: Abonnement. 

Nota bene. Als je opneemt van de kanalen 661 - 670 zijn die opnames ook niet in tv.kpn.com te zien. 

8 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 5, 2026

Heb je nog een Arris of Arcadyan ontvanger? En glasvezel? De opnames van HD glas 661 tot en met 670 zijn alleen via de ontvanger te bekijken. 

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • August 5, 2026

Om welke zenders gaat het?

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Jola61, ik kan mij goed voorstellen dat je ook op jouw laptop naar opnames wil kijken. Om je verder te helpen hebben ik en de rest van de KPN community wel wat meer info nodig.  
Niet alle opnames van alle zenders zijn namelijk op de laptop/pc terug te kijken via tv.kpn.com. Er is een heel lijstje aan zenders waarvan de opnames alleen via de tv-ontvanger beschikbaar zijn.

Love Nature, IN Plus, Njam, Beleef KPN, Crime & Investigation, Nick Toons, Cartoonito, RTL Telekids, Cartoon Network, Al jaazera, E! entertainment, RTL Lounge, RTL Crime, RTL Z, France 2, RTV-7, MediaSet Italia, TRT, TV 538, BBC NL, BBC One, BBC Two, VRT 1, VRT Canvas, Ketnet, ID, Duitse zenders

credits naar ​@PeterG 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 9, 2026

Het gaat om de zenders RTL 4, SBS6, Ziggo sport, Npo1,2,3. Geen enkel programma krijg ik op mijn laptop. Ik krijg de boodschap: Je hebt geen toegang tot Opnames, omdat je geen Opnemen-pakket hebt. Terwijl ik wel een opname pakket heb.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 9, 2026

Ha, dankjewel ​@Jeroen van KPN .

Ik zie dat ik Stingray Classica, MTV 00's, MTV Live en 100% NL nog uit dat lijstje moet halen. Tja, ik loop kennelijk niet alles langs bij een zenderwijziging 😉. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • August 9, 2026

Hoi, ​@Jola61 

Heb je het abonnementsnummer in je ontvanger al vergeleken met die in tv.kpn.com ?

Zijn die gelijk?

Het enige juiste abonnementsnummer vind je in MijnKPN. Bekijk alles > TV > Makkelijk aanpassen: Abonnement. 

Nota bene. Als je opneemt van de kanalen 661 - 670 zijn die opnames ook niet in tv.kpn.com te zien. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 9, 2026

Fijn dit was de oplossing, er stond een ander abonnementsnummer in. Nu kunnen wij de opgenomen programma’s ook onderweg ook bekijken.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Ha, dankjewel ​@Jeroen van KPN .

Ik zie dat ik Stingray Classica, MTV 00's, MTV Live en 100% NL nog uit dat lijstje moet halen. Tja, ik loop kennelijk niet alles langs bij een zenderwijziging 😉. 

Scherp, ik had ze ook zo overgenomen zonder zelf te controleren 😅

Fijn dat het weer werkt ​@Jola61