Skip to main content

Ik kan netflix niet krijgen.. melding storing. Gebeld. Ligt aan KPN,is de reactie.

Hallo @oordbonaire ook niet rechtstreeks via de app van Netflix op een smart-tv?

Nee, Wel op mijn computer, niet op smart-tv

Hi @oordbonaire, welkom bij onze community. 

Zou je iets uitgebreider willen uitleggen wat er aan de hand is? Welke melding krijgt je te zien op je Smart TV? En werken andere apps wel? Zoals bijvoorbeeld Youtube. 

Ik hoor graag van je hopelijk kun je snel weer Netlfix kijken. 

krijg bij netflix foutmelding tvq-pb (5.6.1)

Dit is zo te zien een foutcode die met de Smart TV zelf te maken heeft. Zie ook de website van Netflix over deze foutcode. De eerste stap is het apparaat een paar minuten stroomloos te maken en als dat niet werkt eventueel helemaal te resetten. 

Ik mis overigens ook een antwoord op mijn eerder gestelde vragen. 

Ligt niet aan de tv maar aan kpn

Zou je hier een uitleg bij willen geven? Zover ik dit begrijp probeert deze user Netflix te kijken via een Smart TV, dat is geen hardware van KPN. Zie ik iets over het hoofd?

De tv heeft inmiddels een nachtelijke setup gekregen, waar door Netflix weer te gebruiken is. Dank!

Zou je hier een uitleg bij willen geven? Zover ik dit begrijp probeert deze user Netflix te kijken via een Smart TV, dat is geen hardware van KPN. Zie ik iets over het hoofd?

Netflix prima te streamen met de app op de smart tv, echter netflix opstarten met de witte afstandbediening via her tv kastje van kpn geeft een zwart beeld en gebeurd er niets. Zal waarschijnlijk te maken hebben met de laatste update van een week geleden, zal binnenkort het tv kastje even spanningsloos maken en hopen dat dit de oplossing is. Reacties zijn hartelijk welkom. Groet Bertje.

@BertjeWolsje, dit is een heel ander issue. Jij probeert dit via de KPN ontvanger te kijken, de starter van dit topic doet dit via zijn Smart TV. Even spanningsloos maken is sowieso aan te raden. Mocht dat ook niet lukken, maak dan een eigen topic aan, dan kunnen we meedenken. 

De tv heeft inmiddels een nachtelijke setup gekregen, waar door Netflix weer te gebruiken is. Dank!

Dan moest de televisie toch nog de nieuwste update krijgen. Fijn om te lezen dat het nu werkt!

Reageer