Skip to main content
Vraag

Ik kan niet inloggen op de KPN TV+ app op mijn Salora smart tv

• March 29, 2025
  • 17 reacties
  • 315 keer bekeken

De KPN TV+ app is te downloaden en te installeren maar inloggen in de app lukt niet. Zowel KPN ID als abonnement gegevens werken niet. Bij KPN ID wordt er een foutmelding getoond dat er een fout is opgetreden bij het inloggen. De app werkt wel op andere devices. Andere apps zoals NLZIET en Kijk werken zonder problemen op deze smart TV. Probleem is alleen gerelateerd aan de KPN TV+ app vanuit een browser op KPN.COM is het wel mogelijk om KPN TV+te starten. Ook wordt alleen het beginscherm getoond zonder mogelijkheid om in te loggen of crasht de app zonder melding. Werkt deze app niet op Android TV van Salora?

17 reacties

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@wtank68, dat het op andere apparaten wel werkt maar alleen op dit apparaat niet is gek inderdaad. Hoeveel andere apparaten zijn er ingelogd om TV te kijken via de app?

Als je inlogt op tv.kpn.com en naar Apparaatbeheer kan je dat zien. Je kunt daar ook alle apparaten verwijderen en daarna kijken of het inloggen wel lukt.

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 4, 2025

Beste ​@Jasper van KPN  helaas bied de geboden oplossing ook geen soelaas.

er wordt nog steeds een login fout gemeld en via abonneenummer inloggen reageert nergens op.

het lijkt echt een combinatie van app en Android TV te zijn.

zijn er nog meer suggesties die ik kan proberen?

Jasper van KPN
Moderator

Als ik het goed begrijp krijg je ook niet altijd het inlogscherm te zien, klopt dat? Of komt die wel elke keer in beeld?

We zien een aantal meldingen waarbij dat ook niet altijd lukt, dat is bekend bij de ontwikkelaars en daar werken ze aan. Als dat ook bij jou het geval is, is het wachten op een update.

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 5, 2025

​@Jasper van KPN klopt. De app start vaak niet goed op waardoor je wel het inlogscherm ziet maar dit niet kan selecteren. Ook start de app regelmatig niet op en sluit het beginvenster zonder reden. Wachten op de update dus.

• Nieuwkomer
  • April 5, 2025

Hier ook helaas het zelfde probleem. Kan niet selecteren. 

Betreft ook de Salora. 

Dacht ik de oplossing te hebben voor tv kijken op de camping, zit je dan al een hele ochtend te prutsen. 

Jasper van KPN
Moderator

Dan is het inderdaad wachten op een update ​@wtank68. Als die er is delen we die bij Product Updates.

Dacht ik de oplossing te hebben voor tv kijken op de camping

Welkom op de community ​@Cor vliss. De Smart TV app is alleen bedoeld voor thuisgebruik. Dus dat dat op de camping niet werkt klopt, die app hoort niet te werken op de camping. Daar kan je de mobiele app gebruiken en via bijvoorbeeld Chromecast naar de tv streamen.

• Nieuwkomer
  • April 7, 2025

Ja, dat zal allemaal wel. Maar als ik het tv toestel thuis heb staan, loopt de app ook vast. 

Jasper van KPN
Moderator

Duidelijk, dan geldt hetzelfde ook voor jou. Dat moet via een update opgelost worden.

• Deelnemer
  • June 16, 2025

Hier hetzelfde probleem! Ben ik verdorie net overgestapt van Ziggo naar KPN, krijg ik de KPN TV+ app niet aan de praat op mijn tv in de slaapkamer!

Wanneer wordt dit opgelost? Ik betaal wel gewoon mijn kosten en verwacht dan wél dat de aangeboden middelen gewoon werken! Niet zo gek toch?

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 16, 2025

​@Jasper van KPN helaas bied de update ook geen soelaas. Momenteel kijk ik nu via NLziet omdat de KPN TV+ app op deze Android TV gewoon niet wil werken. Wanneer gaat KPN dit issue eens serieus oplossen?

• Deelnemer
  • June 16, 2025

​@wtank68 Dit kan toch niet? We betalen gewoon net als ieder ander abonnementsgeld maar krijgen er dus het 'beloofde' niet voor terug! 

Ik hoop dat dit snel kan worden opgelost! Ik maak er dus veel gebruik van op mijn slaapkamer :(

Jasper van KPN
Moderator

Je betaalt niet extra voor de TV+ app, dat scheelt. Maar het is wel vervelend natuurlijk. De ontwikkelaars zijn er nog mee bezig, ik heb nog geen nieuwe informatie.

• Deelnemer
  • June 17, 2025

​@Jasper van KPN Nee, maar ik betaal wel abonnementskosten waar de app bij in zit en dus werkend zou horen te zijn! Ik baal hier enorm van, want kan nu geen tv op mijn slaapkamer meer kijken 😓

• Deelnemer
  • June 17, 2025

​@Jasper van KPN ik zie nu net dat ik kan casten via mijn telefoon... Gelukkig! Tot dusver opgelost dus 🙂

Jasper van KPN
Moderator

Als je een Chromecast (of in de tv ingebouwde AirPlay) hebt kan je inderdaad kasten, als tijdelijke oplossing. Het is een paar extra stapjes maar je kunt wel tv kijken op die manier.

• Deelnemer
  • June 18, 2025

​@Jasper van KPN Klopt... Maar blijft natuurlijk wel graag dat de app dus niet werkt, terwijl het eigenlijk gewoon in je pakket zit. 

Jasper van KPN
Moderator

Daar wordt dus aan gewerkt ​@Monnie1285, de ontwikkelaars willen natuurlijk ook dat het werkt.Â