Skip to main content
Beantwoord

Ik kan Spotify niet activeren

• January 14, 2025
  • 1 reactie
  • 25 keer bekeken

Ik krijg sinds gisteren een melding dat er geen actieve abonnement is voor spotify terwijl ik gisteren spotify aanzet via me mobiele abonnement. Zou er wel graag gebruik van willen maken als ik de bevestiging heb gekregen. Het zou binnen 30 minuten moeten werken. Als het vandaag niet gaat werken, eis ik dat jullie de entertainment stopzetten! Ik betaal niet voor iets wat niet werkt. Ik ga KPN snel verlaten als ze me van het kastje naar de muur blijven sturen. Zorg dat je sh*t werkt en snel een beetje. Ik betaal genoeg aan dat abonnement.

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@Carlosso en welkom bij de KPN Community! 

Is het inmiddels gelukt om Spotify te activeren? Zo niet, dan is het allereerst zaak dat je controleert of je de activatiemail hebt ontvangen. Kijk voor de zekerheid ook in je spam mapje of, als je een aparte regel voor KPN mails in hebt gesteld, dat mapje. 

Ga daarna naar de activatiepagina van Spotify. Log dan wel in met het KPN ID waar je mobiele abonnement aan gekoppeld is (met Spotify). Daarna moet het lukken!

Zo niet, laat het hier dan gerust weten en laat ook weten waar/wat er precies mis gaat. Dan kijk ik met je mee!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 16, 2025

Hi ​@Carlosso en welkom bij de KPN Community! 

Is het inmiddels gelukt om Spotify te activeren? Zo niet, dan is het allereerst zaak dat je controleert of je de activatiemail hebt ontvangen. Kijk voor de zekerheid ook in je spam mapje of, als je een aparte regel voor KPN mails in hebt gesteld, dat mapje. 

Ga daarna naar de activatiepagina van Spotify. Log dan wel in met het KPN ID waar je mobiele abonnement aan gekoppeld is (met Spotify). Daarna moet het lukken!

Zo niet, laat het hier dan gerust weten en laat ook weten waar/wat er precies mis gaat. Dan kijk ik met je mee!