Skip to main content

Hallo, ik heb een tijdje geleden internet besteld voor thuis, bij het bestellen hiervan kreeg ik de keuze uit 5,00 euro entertainment korting voor spotify premium. Vanochtend is een monteur langs geweest voor het installeren van het internet, dit is ook goed verlopen. 

Achteraf kreeg ik een mailtje dat de installatie afgerond is met een link om mijn spotify premium te activeren, echter als ik op deze link klik en inlog met mijn kpn id krijg ik de melding dat deze niet is besteld op dit abonnement.

Als ik op mijnkpn kijk bij mijn thuis abbonement staat er onder mijn entertainment  "je hebt nog geen entertainmentpakketen" als ik vervolgens op aanpassen klik staat er wel degelijk dat ik ben geabonneerd op spotify premium.

Ik heb al 1 keer gebeld waavoor ik nu 10 euro moet betalen, hier kreeg ik als antwoord dat het ongeveer 3 uurtjes na het installeren kan duren voordat deze link goed werkt maar het is nu 11 uur later en het geeft nog steeds aan dat ik geen spotify premium heb besteld op dit abonnement.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

@Wesley.p Zou dan maar de volgende keer met 0800-0402 bellen, dat is gratis.

Is wel bekend bij mij dat somige zaken een paar dagen duurt voordat ze werken, dit omdat de order eerst helemaal moet doorgelopen zijn in de systemen, en die schijnen daar even voor nodig te hebben.

Of dat voor spotify ook zo is kan ik niet garanderen.


@Doornekamp33 Ja dat was een nogal dom van mij ik kwam pas achter dit gratis nummer na het plaatsen van mijn bericht.


@Wesley.p Is het dom van jou, ik denk dat het slim is van die telefoon doorschakel mafia diensten, jij klikt in een opwelling op die doorschakellink.

En KPN helpt ze door hun nummrr te verstoppen zodat het bijna niet vindbaar is.l


@Wesley.p we zijn ondertussen een paar dagen verder. Is het gelukt alsnog Spotify te activeren? Zo niet probeer het dan nog 1 keer met de link uit de vorige zin. 

Als het daarmee nog niet lukt vul dan even je profiel in en laat hier weten als je dat gedaan hebt. Dan kijk ik van onze kant of alles goed staat.:relaxed:


@Bram_ hallo het probleem heeft zich vanzelf opgelost vanaf gisteren werkte de link voor mij wel.


@Wesley.p goed dat nu alles werkt in ieder geval. Veel luisterplezier!