Skip to main content
Beantwoord

Ik krijg een foutmelding bij het activeren van Netflix

• September 1, 2025
  • 6 reacties
  • 53 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb combivoordeel voor Netflix Basis

ik heb een activatiemail gekregen maar als ik klik op de link in de mail en inlog via KPN app dan krijg ik de melding ‘Hmm… Something’s wrong with this link.Double-check the link from your partner and try again, or sign up for Netflix now without an offer.

Ik heb zelf nog geen Netflix account en wil alleen kijken op tablet of telefoon (iPhone).

Wat moet ik doen?

Beste antwoord door Maja van KPN

Wat zuur dat het activeren zo moeizaam gaat ​@MoniqueB 😕

Ik begrijp dat je probeert te activeren via een mobiel iOS apparaat, dus ik deel het volgende met je:

Heb je het besteld bij een internetabonnement?

• Activeren werkt het beste op een pc of laptop.
  • Gebruik je een VPN? Zet die dan uit.
  • Zorg dat je verbonden bent met je internet thuis. Met een kabel aan je KPN modem of via wifi.
  • Activeer je het met je smartphone? Zet mobiele internet dan tijdelijk uit en wifi aan.

Lukt activeren niet in de browser Safari?

Zet dan de functie 'Privédoorgifte (beta)' uit. Zo doe je dit op een iPhone, iPad of Mac:

• Op een iPhone of iPad: Ga naar 'Instellingen' > '[je naam]' > 'iCloud' > 'Privédoorgifte'.
  • Op een Mac: Kies het Apple-menu > 'Systeemvoorkeuren' en klik op 'Apple ID'. Daarna kies je 'iCloud' > 'Privédoorgifte'.

Zou je deze tips willen proberen en laten weten of het alsnog gelukt is?

6 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • September 2, 2025

Je kan gelukkig handmatig naar de activatie site van KPN voor de streamingdiensten gaan.

Zie hier voor activeren Netflix.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 2, 2025

Hi, dat is precies wat ik doe. Ik kom dan op de pagina waarop ik zie dat Netflix is gekoppeld aan mijn KPN Thuis en een link om te activeren. 
maar als ik op de link klik krijg ik de genoemde melding.

Andere suggesties wat ik zou kunnen doen?

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 4, 2025

Wat zuur dat het activeren zo moeizaam gaat ​@MoniqueB 😕

Ik begrijp dat je probeert te activeren via een mobiel iOS apparaat, dus ik deel het volgende met je:

Heb je het besteld bij een internetabonnement?

• Activeren werkt het beste op een pc of laptop.
  • Gebruik je een VPN? Zet die dan uit.
  • Zorg dat je verbonden bent met je internet thuis. Met een kabel aan je KPN modem of via wifi.
  • Activeer je het met je smartphone? Zet mobiele internet dan tijdelijk uit en wifi aan.

Lukt activeren niet in de browser Safari?

Zet dan de functie 'Privédoorgifte (beta)' uit. Zo doe je dit op een iPhone, iPad of Mac:

• Op een iPhone of iPad: Ga naar 'Instellingen' > '[je naam]' > 'iCloud' > 'Privédoorgifte'.
  • Op een Mac: Kies het Apple-menu > 'Systeemvoorkeuren' en klik op 'Apple ID'. Daarna kies je 'iCloud' > 'Privédoorgifte'.

Zou je deze tips willen proberen en laten weten of het alsnog gelukt is?

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • September 8, 2025

Is het inmiddels gelukt ​@MoniqueB? Hoor het graag!

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 8, 2025

Gelukt, dank

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • September 8, 2025

Top! Bedankt dat je het nog even hebt laten weten 😊