Skip to main content
Beantwoord

Ik krijg geen activatie link voor Netflix

• September 25, 2025
  • 5 reacties
  • 73 keer bekeken

Paar dagen geleden Netflix besteld maar geen activatie linkĀ niks.

Staat er ook niet tussen mijn streamingdiensten maar heb wel een mail gehad dat ik er voor gaat betalen.

wie kan mij helpen?

Beste antwoord door Vikash van KPN

Ah oke, dan heb ik het verkeerd begrepen.Ā Het beste wat je kunt doen is een terugbelafspraak maken met onze klantenservice. Dan kan een collega meekijken naar je account, nagaan waarom Disney blijft staan en je helpen om Netflix correct te activeren.

Je kunt een terugbelafspraak maken via deze link: KPN terugbelafspraak

5 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Tommy0203. Welkom op de community!Ā Meestal ontvang je twee mails: een bevestigingsmail en daarna een activatiemail van KPN en Netflix. Als je deze tweede mail niet hebt ontvangen, kan dat een probleem zijn.

Wat je kunt doen:

1. Controleer je spam- of ongewenste mailfolder.

2. Kijk of je in MijnKPN onder ā€œStreamingdienstenā€ je Netflix-abonnement ziet staan.

3. Log in op de activatiepagina via je eigen KPN netwerk en gebruik je KPN ID.

4. Blijft het probleem bestaan? Neem contact op met onze klantenservice, dan kijken zij meteen wat er misgaat.

Hopelijk heb je snel je Netflix actief en kun je genieten van je series en films!Ā 

Netflix bij KPN | KPN Community

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 27, 2025

Het probleem blijftĀ 

de gene die ik heb opgezegd blijft er in staanĀ 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

de gene die ik heb opgezegd blijft er in staanĀ 

Bedoel je hiermee het account waarmee je bent ingelogd op de tv-ontvanger? Zo ja, probeer de tv-ontvanger eens te resetten.Ā 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 29, 2025

Nee ik bedoel ik had Disney opgezegd en Netflix genomen maar Disney is de gene die er in blijft staan dat die het doet terwijl op de factuur staat dat ik niet meer betaal voor Disney maar voor Netflix maar ik Netflix niet activerenĀ 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 30, 2025

Ah oke, dan heb ik het verkeerd begrepen.Ā Het beste wat je kunt doen is een terugbelafspraak maken met onze klantenservice. Dan kan een collega meekijken naar je account, nagaan waarom Disney blijft staan en je helpen om Netflix correct te activeren.

Je kunt een terugbelafspraak maken via deze link: KPN terugbelafspraak