Skip to main content
Antwoord

Ik krijg mijn spotify maar niet opgezegd

• October 6, 2025
  • 8 reacties
  • 78 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik krijg mijn Spotify abonnement maar niet opgezegd, ik wordt tussen Spotify en KPN heen en terug verwezen. Ik kan mijn nu niet aansluiten op ons premium family account, omdat er op de achtergrond nog een account loopt. Betaal dus nu dubbele kosten. Ook de medewerkster waar ik mee gesproken heb vorige week begrijpt niet waarom ik niet bij het opzeggen gedeelte kan komen bij KPN. Heb mijn online aankopen al via een door KPN doorgegeven website stopgezet ( 2 maanden geleden) maar nog steeds schrijft KPN Spotify af van mijn rekening. Hoe kan ik Spotify stopzetten op mijn eigen account en mij toevoegen aan het family account. 

Beste antwoord door Denise van KPN

Hi ​@Karina79, ik reageer even namens Erwin, want die is afwezig.

Mijn collega's hebben Spotify stop gezet. Als het goed is, stopt deze per 29 oktober en zal dan omgezet worden naar Spotify Free.

8 reacties

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@Karina79 . Welkom hier.

Als ik het goed begrijp blijft Spotify maar op de factuur staan als online aankopen? Dat lijkt me heel frustrerend. Zeker als de partijen naar elkaar gaan wijzen.

Ik wil graag even meekijken.  Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven? Kun je me ook vertellen of Spotify bij je mobiele of vaste abonnement zit? 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 8, 2025

Hallo Erwin, profiel aangevuld. Het loopt via mijn mobiele abonnement. KPN verwijst mij naar spotify en vice versa. Ik kan op de pc in mijn spotify profiel nergens het spotify abonnement opzeggen. Ik heb op advies van kpn een blokkade op online aankopen gezet. Maar toch wordt spotify afgeschreven. Inloggen bij spotify gaat via mijn kpnmailadres

Erwin van KPN
Moderator

Dank voor de informatie, ​@Karina79 .

Ik heb zojuist een speciale afdeling gemaild.  Meestal lukt het hun om zoiets per direct te beeindigen.  Als ik een reactie heb, laat ik jou dat hier direct weten.

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 23, 2025

Hi ​@Karina79, ik reageer even namens Erwin, want die is afwezig.

Mijn collega's hebben Spotify stop gezet. Als het goed is, stopt deze per 29 oktober en zal dan omgezet worden naar Spotify Free.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 28, 2025

Helaas nog steeds geen toegang. Vandaag 28 oktober weer geprobeerd in spotify Family te komen. Maar zie melding. Waarom is het zo lastig? Ik wil er vanaf……. Help!!!! 

Erwin van KPN
Moderator

Je was een dag te vroeg , ​@Karina79 .  Het is opgezegd per 29 oktober.  Zou je nog eens willen kijken? 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 1, 2025

Yes 🙌 het is gelukt. Bedankt ​@Erwin van KPN ​@Denise van KPN 

Erwin van KPN
Moderator

Gelukkig maar! Nogmaals sorry voor het ongemak en als je andere vragen hebt, weet je mij hier te vinden