Skip to main content
Antwoord

Ik wil Spotify opzeggen, maar dit lukt niet

• October 30, 2025
  • 5 reacties
  • 43 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo,

Ik wil mijn spotify loskoppelen van kpn door het abonnement eerst stop te zetten

Echter lukt het nergens om dit te beheren of stop te zetten.

Spotify zegt dat het abonnement via kpn loopt, en via kpn werkt de website enzo niet mee..

Is er iemand van kpn die me kan helpen?

Beste antwoord door Jasper van KPN

Dank je voor de toelichting ​@Lb93, dan is het inderdaad iets waar wij wat mee moeten doen. Zou je daarvoor je profiel volledig (postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, en als het over Spotify bij een mobiel abonnement gaat, ook het bewuste 06-nummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN) kunnen invullen en een seintje geven als je dat gedaan hebt? Dan weet ik dat ik met je mee kan kijken.

5 reacties

Jasper van KPN
Moderator

Welkom op de community ​@Lb93. Als je Spotify hebt via ons kan je dit via MijnKPN aan-, of uitzetten. Had je daar al gekeken of het daar aan staat? Of had je het daar al stopgezet en staat het daarna nog op de facturen? Kan je meer vertellen over wat de situatie precies is, dan kan ik met je meedenken.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 31, 2025

Hi, dankjewel.

Ik ben net ook al bij de winkel nog een keer geweest. Spotify zegt ligt bij kpn, en het is nergens via googlplaystore of kpn account of eigen spotify account te beheren. 

Wel betaal ik nog steeds elke maand 12,99 nu via kpn pay. Maar ook op de facturen staat alleen maar "online aankopen" thats it.

Het abonnement is ook verder niet in mijn kpn te zien

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 3, 2025

Dank je voor de toelichting ​@Lb93, dan is het inderdaad iets waar wij wat mee moeten doen. Zou je daarvoor je profiel volledig (postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, en als het over Spotify bij een mobiel abonnement gaat, ook het bewuste 06-nummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN) kunnen invullen en een seintje geven als je dat gedaan hebt? Dan weet ik dat ik met je mee kan kijken.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 7, 2025

Hi, inmiddels is door high risk payments van kpn de betaling geblokkeerd. Dit omdat er via geen andere manier toegang tot te krijgen was :) 

Jasper van KPN
Moderator

Er is zeker een andere manier om dat aan te passen 🙂 Dat kan ik zoals gezegd in gang zetten als je het profiel aanvult. Dat kunnen we voor de zekerheid ook nog doen als je wilt, dan hoor ik het graag van je.