Skip to main content

Ik wil storytel voor 2 personen, echter als ik kijk bij mijn kpn zie ik daar de korting voor 3 maanden er niet bij staan. Staat hierboven wel vermeld.

 

Admin: reactie afgesplitst en nieuw topic voor je aangemaakt.  

@satshow Ik zag dat jij je forumprofiel al had ingevuld en zie ook dat je nog een XS4all abonnement heb. 

Er bestaat een kans dat het hiermee te maken heeft dat je de actie niet kunt zien. 

Heb je wel de mogelijkheid om Storytel aan te zetten of zie je de optie uberhaupt niet in mijnKPN? 


Ik kan het aan zetten maar niet voor familie. Heb even gebeld en daar werd verteld dat dit niet mogelijk is voor family. 

Het klopt niet wat vermeld staat bij family werd me verteld. Mocht dit toch mogelijk zijn dan hoor ik het graag. Heb nu voor 1 account actief. 


@satshow Ik zie nu inderdaad dat je de Unlimited versie met korting aangezet hebt. 

Wijzigingen kun je na een maand doen. Deze actie loopt echter tot 30 november. 

Overgaan naar family met het aanbod gaat daardoor dan ook niet. 

Dat zullen mijn collega's aan de telefoon vermoedelijk bedoeld hebben. 


@satshow Ik zie nu inderdaad dat je de Unlimited versie met korting aangezet hebt. 

Wijzigingen kun je na een maand doen. Deze actie loopt echter tot 30 november. 

Overgaan naar family met het aanbod gaat daardoor dan ook niet. 

Dat zullen mijn collega's aan de telefoon vermoedelijk bedoeld hebben. 

Nee, dat is niet waar. Ik heb dit samen met de mensen via de telefoon bekeken. In overleg met de helpdesk ben ik  voor unlimited gedaan omdat deze voor familiy niet geld.

Dit zag ik ook waar ik storystel kon aanzetten, alleen unlimited gaf de korting van 1 euro. Family kon ik alleen voor de normale prijs activeren.

Overigens heeft de helpdesk dit aangezet.


@Rutger_ kun je antwoord geven op mijn vraag? Op advies van jullie heb ik unlimitted gekozen en in laten stellen.

Zou dat graag om laten zetten. 


@satshow Ik moet terugkomen op mijn woorden. 

Mijn collega's die je telefonisch hebt gesproken hadden gelijk. De korting geldt inderdaad niet voor Family. 

Het is een foutje in ons topic geweest.

Dit is ondertussen ook in het Storytel topic aangepast. 


Dank je wel voor je reactie. Heeft wel een tijdje geduurd voordat er duidelijkheid over was.