Skip to main content

Goedenmorgen, ik ben mijn inlog kwijt van Primium Spotify van KPN.

Wat nu te doen.

 

Willem

Wachtwoord vergeten aanklikken?


Ik ben mijn inloggegevens vergeten, wat nu?

Op de site van Spotify lees je wat je kan doen als je jouw inloggegevens bent vergeten.


Probleem is dat het een email adres en telefoonnummer nodig heb om inlog gegevens op te vragen.

Maar helaas heb ik beide niet meer in bezit.

En heb ik tegenwoordig een ander email en telefoonnummer.

 

Willem


Daar kunnen wij helaas niet bij helpen. Je kunt Spotify vragen om hulp.

Mocht het echt niet lukken, dan kan ik alleen adviseren om Spotify uit jouw abonnement te halen en opnieuw toe te voegen. Daarmee kun je Spotify opnieuw activeren met het door jouw gewenste e-mailadres en telefoonnummer.


Hallo,

 

Ik kom met Spotify er niet uit.

Kan je me opnieuw toevoegen in mijn abbonement.

 

Mijn dank is groot,

 

Willem

 


Jammer dat je er met Spotify niet uitkomt, @WillemF60. In dat geval kan je het beste Spotify opzeggen en opnieuw aanvragen via MijnKPN.

Houd er wel rekening mee dat Spotify een opzegtermijn van een maand heeft. Dat betekent dat jouw huidige Spotify abonnement nog een maand doorloopt voor deze stopt. Daarna kan je Spotify opnieuw aanvragen.


Ik heb gratis Spotify via KPN, moet het dan niet via KPN opgezegd worden.

En krijg ik het daarna ook weer gratis terug.

 

Willem 


Als je Spotify via KPN hebt, dan loopt alles inderdaad via KPN. Vandaar ook dat ik zei dat je dit via MijnKPN zelf kunt aanpassen.

Maar als je Spotify nog gratis in jouw abonnement hebt zitten, dan wordt het een ander verhaal. Want dat kan je inderdaad niet stopzetten en opnieuw aanvragen.

Ik weet niet of ik hierin iets voor je kan betekenen, maar ik wil het wel voor je proberen. Daarvoor heb ik wel wat meer informatie van je nodig. Ik wil je vragen jouw forumprofiel aan te vullen met de volgende gegevens:

  • postcode en huisnummer
  • klantnummer Thuis
  • geboortedatum
  • laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN nummer (onder persoonlijke opmerkingen)

Daarnaast wil ik je vragen mij een privébericht te sturen met:

  • het e-mailadres en telefoonnummer dat je voorheen voor Spotify gebruikte
  • een e-mailadres waaraan je Spotify nu graag zou willen koppelen

Dan ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen.