Skip to main content

Ik heb alles uitgezet en opnieuw aangesloten. Ik kom steeds op de gratis inlog. Op de iPad lukt het wel. Ook heb ik alle wachtwoorden nagekeken. Er is er maar één en dat is de juiste.

Hoi ​@007jos, volgens mij mis ik een paar stappen. Je zegt dat je niet kunt inloggen en je zegt dat je de wachtwoorden hebt nagekeken. Betekent dat dat je de melding krijgt dat het wachtwoord onjuist is? Kan je meer vertellen zodat we mee kunnen denken?

Jasper,

het is mij zojuist gelukt om in te loggen. Op de site van Videoland heb ik geprobeerd mijn e mailadres te wijzigen. Dat lukte niet. Daarna ben ik uitgelogd en moest met een koppelcode de tv koppelen. Na twee pogingen lukte dat eindelijk en kan nu via de apps,Videoland bij mijn account komen en dat is het voordeel van een vrije dag ( elk nadeel heeft ook een voordeel…. ( uitspraak niet van mij!).

bedankt voor je reactie.

jos

Ik heb die uitspraak wel eens eerder gehoord inderdaad ​@007jos 😉 Goed om te lezen dat het gelukt inmiddels is! Als we via deze weg nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.

Jasper,

aldoende leert men…. Er staat bij de instelling dat je op de site van Videoland moet zijn. Dat h3b ik gedaan, maar dat loste niets op. Ik heb met de iPad mijn tv opnieuw gekoppeld.en dat werkte wel.

hartelijk dank voor je antwoord en een happy New Year

jos007

Reageer