Skip to main content

Ik heb kpn+ en de kpn+ decoder.

Vandaag een abbo afgesloten voor discovery+ maar ik kan hier niet inloggen omdat ik niet door de captcha heen kom.

Er zou een puzzel moeten verschijnen maar die is niet zichtbaar.

Deze box zou toch alles streamen !

Ligt dit aan de androidversie?

 

Hoi @jammer2024 . Ik heb hier niet zoveel ervaring mee. Maar vaak is er toch ook een alternatief voor een captcha? 

En kun je anders activeren via een pc/laptop en daarna de TV+ box ‘aanwijzen’ als vertrouwd device. 


Volgens de helpdesk van Discovery+ wordt de  de settopbox niet ondersteunt.

Gisteren kreeg ik de captcha niet meer te zien en was ik ingelogd, blijft een vreemd.


Volgens de helpdesk van Discovery+ wordt de  de settopbox niet ondersteunt.

Gisteren kreeg ik de captcha niet meer te zien en was ik ingelogd, blijft een vreemd.

 

Dat geld voor de “oude” KPN tv decoders, die werkte op Linux.

De Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) werkt op Android en kan met alle app's overweg.


Volgens de helpdesk van Discovery+ wordt de  de settopbox niet ondersteunt.

Gisteren kreeg ik de captcha niet meer te zien en was ik ingelogd, blijft een vreemd.

De TV+ box wel. Die is android. Ik begrijp dat het probleem uit zichzelf is opgelost?


Hier hetzelfde. Na 1 dag proberen nog niet weg. 

Ondanks dat KPN TV Box+ gebaseerd is op Android TV, werkt de Captcha niet goed. Eerder was die er niet, heeft op deze box gewerkt. Deed een reset, moest opnieuw inloggen en toen was dit probleem er.

Schande dat niet werkt. Issue ligt uiteraard bij Discovery+ maar wellicht weet iemand een workaround?

Ondertussen blijf ik proberen…