Skip to main content
Antwoord

Inloggen op F1 TV app werkt niet op KPN TV+ Box

• February 19, 2024
  • 15 reacties
  • 945 keer bekeken

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35

Gaat weer lekker, not.

Inloggen op F1 TV geeft op de tv+ box: gegevens onbekend.

Met diezelfde gegevens kan ik WEL inloggen met m'n eigen Android-TV box van Nokia. En op de smartphone en laptop.

Er is dus mijns inziens iets 'niet lekker’ in de tv+ box tov de F1 TV app.

Ik was nou net zo 'blij’ met de tv+ op de Samsung TV aangezien Samsung/Tizen geen F1 TV app heeft.

Beste antwoord door PeterG

Naar aanleiding van julle reacties. Ik denk. Ik probeer het dan eens anders.

In plaats van na het laatste teken van het wachtwoord in het ‘'toetsenbordje'’ rechts onder te klikken, waarna ik steeds kreeg onbekend. Eens het toetsenbordje na het intypen van het wachtwoord weg te klikken met de terug toets en dan op  Inloggen  in het scherm te klikken.

En ja hoor. Dan lukt het wel. Dus dank! 🌷

…. maar op de Nokia 8000 werkte het ook met rechtsonder klikken op het toetsenbordje. Schiet mij maar lek.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

15 reacties

Sebas14
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • February 19, 2024

Dat is vreemd. Ik heb hier ook de F1TV app op de TV+ box en kan netjes inloggen.

Even voor je getest om uit te loggen en weer opnieuw in te loggen, maar dit werkt goed. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Auteur
  • February 19, 2024

Hmmm, ik heb in het mail adres wel een _ staan …._…. @ hetnet.nl

En in het wachtwoord een ! staan.

Het moet “iets" zijn,, Alhoewel het op m'n andere Android-TV box, niet van kpn, wel direct lukte.

TvG2016
Helper
  • February 19, 2024

werkt hier ook probleemloos….ook met ! in het wachtwoord.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Auteur
  • Antwoord
  • February 19, 2024

Naar aanleiding van julle reacties. Ik denk. Ik probeer het dan eens anders.

In plaats van na het laatste teken van het wachtwoord in het ‘'toetsenbordje'’ rechts onder te klikken, waarna ik steeds kreeg onbekend. Eens het toetsenbordje na het intypen van het wachtwoord weg te klikken met de terug toets en dan op  Inloggen  in het scherm te klikken.

En ja hoor. Dan lukt het wel. Dus dank! 🌷

…. maar op de Nokia 8000 werkte het ook met rechtsonder klikken op het toetsenbordje. Schiet mij maar lek.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

In ieder geval goed om te lezen dat je er weer inkomt @PeterG 

• Nieuwkomer
  • March 23, 2024

Ik heb dus precies hetzelfde. Met de terug toets op de afstandsbediening en dan inloggen is het wel gelukt. Wel #-#;;€' dat ik op mijn telefoon de wedstrijd heb moeten bekijken.

• Topper
  • May 19, 2024

Heel vreemd, bij mij werkt het ook niet, allebei de manieren niet, inloggen via het toetsenbord niet en inloggen als ik op terug klik en dan op het woord inloggen lukt ook niet. 😔

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Auteur
  • May 19, 2024

Tja….

Vul het wachtwoord in. Het is gevoelig voor hoofdletters. 

Klik daarna het toetsenbordje weg. En gebruik de knop inloggen op het scherm.

• Topper
  • May 19, 2024

Helaas, dit werkt dus ook niet …….

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Auteur
  • May 19, 2024

Gebruik dan de app F1 TV op je telefoon en cast vervolgens maar de tv+ box. Dan kan het i.i.g. kijken.

• Topper
  • May 19, 2024

Ha,ha, dit heb ik dus zojuist gedaan 😀, alleen wil ik uiteraard ook dat de app normaal werkt. In ieder geval bedankt voor je reactie.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Auteur
  • May 19, 2024

Op een rustig moment nogmaals proberen. Niet vlak voor een uitzending 😉😀

Geniet er nu van.  Start vond ik al spannend. 

• Nieuwkomer
  • May 25, 2024

Ik had dezelfde problemen, maar na via F1.com profiel zag ik dat ik de max 6 apparaten had bereikt. Een aantal verwijderd, en daarna kon ik inloggen op de f1 app op kpn tv.

• Topper
  • May 26, 2024

Bedankt Jelle, dit was inderdaad de oplossing!

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hele goede aanvulling en tip @Jelle vB