Skip to main content

Hulp inloggen spotify

hallo ik heb spotify family en ik kan inloggen op Spotify maar heb dan geen spoty family kan iemand hier advies geven  heb alles geprobeerd in en uit loggen spotify opnieuw starten.

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid van je topic

Wat geeft mijnKPN aan? Betaald u ook voor deze dienst? 9.99 of 14.99 euro?


14,99 betaal ik

 


Dan denk ik dat KPN even moet kijken voor u. Vul u profiel aan als u wilt. Check de applicatie van Spotify eens. Wat ziet u onder het instellingen?

 


Hallo 

Kun je aangeven welke account gegevens Spotify of KPN 

 


Spotify geeft aan free account en als ik via KPN app ga dan kom ik weer in free spotify


Met welk e-mailadres is je Spotify gekoppeld? Met die van KPN of een eigen adres waarmee je misschien al een account had. Anders moeten medewerkers een nieuwe activatiecode versturen.


Hallo en welkom, @Ppol! Ik zie dat @Jeroen Ruiter je al een beetje geholpen heeft. Ik denk dat je Spotify Family nog niet hebt geactiveerd. Hoe je dit kunt doen, lees je hieronder.

 

Hoe activeer ik Spotify Premium?

Nadat je Spotify Premium hebt toegevoegd aan jouw abonnement, kan je jouw Spotify Premium activeren. Je kunt hier inloggen met jouw KPN ID. Na het inloggen wordt je doorgestuurd naar Spotify. Daar meld je je aan in het account te activeren. Omdat jij Spotify Family hebt, moet je wel Spotify Family selecteren.

Heb je nog geen Spotify account, kies dan voor het aanmaken van een nieuw account. Je kiest ter plekke een e-mailadres/gebruikersnaam en wachtwoord waarmee je na het activeren kunt inloggen.

 

Voor meer informatie over Spotify Family (via KPN), zie:

 

Hopelijk kom je er zo uit.


Nou probleem opgelost spotify via KPN opgezet erg teleurstellend dit met name de service!