Skip to main content

ik heb mijn internet e.d. bij KPN opgezegd, en nu wil ik het volgende graag regelen. ik wil mijn spotify premium abo omzetten naar spotify Family en ontkoppelen van KPN/XS4all. in mijn profiel van spotify staat dat ik dan contact moet opnemen met KPN/XS4ALL. 

ik heb mijn profiel ingevuld. kunnen jullie hiervoor zorg dragen en mij een bevestiging sturen zodra dit gelukt is?

mijn dank

Hi @credit to cash,

Hoe lang is het geleden dat je KPN abonnement stop is gezet? Spotify zal tot 30 dagen na het stopzetten actief blijven en dan worden omgezet naar ‘Free’. Zodra dat het geval is, zal je Spotify Family kunnen activeren. 


Dank je wel. Maar waar kan ik family activeren?  Opzegging is 1 week geleden. 
als ik probeer in spotify dan verwijzen ze me naar kpn. In kpn zie ik geen mogelijkheid. 
 

ik hoor graag instructies

 

theo. 


Je kunt dit nu nog niet doen, pas als je Spotify is omgezet naar Free (wat automatisch gebeurt aan het einde van de gebruiksperiode) zal je Spotify Family kunnen bestellen, via Spotify zelf. Op dit moment is de instructie dus ‘wachten tot je merkt dat je Spotify account weer reclame laat horen'. Pas dan is de omzetting naar Spotify Free een feit en pas dan kan je hier mee verder. Even een kwestie van geduld dus nu 😉


Bedankt voor dit antwoord. gisteren merkten we dat de muzieklijsten van ons niet meer naar boven kwamen. ik ben toen op de spotify ingelogd en daar stond inderdaad geen KPN koppeling meer. ik heb toen een abonnement aangemaakt, nu werkt alles weer naar behoren.

 

Bedankt.


Helemaal top dat het nu gelukt is @credit to cash en bedankt dat je het nog even hebt laten weten! 😊