Skip to main content

Is de nieuwe actie ‘ Disney+ de eerste 3 maanden voor 3,99 ‘ maandelijks opzegbaar?

Hallo @lvb2 ,

Je kunt dit zelfs per direct stopzetten. Dat geldt voor alle extra entertainmentpakketten. En zelfs voor jouw aanvullende TV-abonnement. Alleen voor jouw basis-internetabonnement ben je gebonden aan een langer contract 

latere toevoeging ter verduidelijking: de eerste maand nog niet direct opzegbaar. 

Hallo @lvb2 

Na de 1ste maand is het dagelijks opzegbaar, als je 3 maanden wilt kijken moet je het pakket pas 1 dag voor het einde beëindigen.

Zie de pagina https://www.kpn.com/service/televisie/zenders.htm waar je dit kan vinden:

Wat is de contractduur van zenderpakketten?

Het abonnement heeft een contractduur van één maand. Hierna kun je het zenderpakket per dag uitzetten. Het reeds vooruit betaalde termijnbedrag wordt op de volgende factuur verrekend.

Op de rest van de pagina's is KPN daar heel vaag over en spreken ze alleen over maandelijks.

Dank je Noordzee en GeSp, ik ga het snel aanschaffen!

Let op na die 3 maanden ga je de nieuwe abonnements prijs van € 13,99 betalen.

Ik er vanuit dat hiermee de Disney actie voor nieuwe en terugkerende klanten wordt bedoeld. Dit is een maand abonnement.

Link

@GeSp via derden is het altijd maandelijks. Alleen via Disney zelf waren of zijn jaarabonnementen mogelijk.

De officiële regels teruggevonden: 

De eerste maand kun je niet opzeggen, daarna is Disney+ per dag opzegbaar. 

Dat is via KPN Noordzee, deze actie gaat via Disney zelf.

Bij KPN kan ik die 3 maanden voor 3,99 niet terugvinden.

Geen idee waar jij dan terecht komt op de KPN website @Rowi. ?

En als je op bestellen klikt en inlogt via je KPN ID:

Dank u @GeSp ik had blijkbaar niet ver genoeg door geklikt.

Dat veranderd verder niets aan de vraag en het antwoord.

Is de nieuwe actie ‘ Disney+ de eerste 3 maanden voor 3,99 ‘ maandelijks opzegbaar?

Ik lees in eerdere reacties binnen dit topic dat dit aanbod van Disney zelf is, heeft KPN dus niets mee van doen en kun je bij Disney de voorwaarden raadplegen of je maandelijks op kunt zeggen.

@lvb2 

Ik heb Disney+ inmiddels ‘aangezet’ via ‘mijnkpn’.

je kunt gewoon met de tv-ontvanger kijken (zoals met Netflix). Of je na de drie voordelige maanden op kunt zeggen, weet ik nog steeds niet zeker. Ook de voorwaarden van Disney scheppen niet de 100% duidelijkheid die ik eigenlijk zou willen hebben. Kan alleen maar hopen op een goede afloop..

dank allen voor de reacties!

Als je een pakket via KPN kijkt dien je dan minimaal 1 maand aan te houden, daarna kun je het per direct opzeggen @lvb2 

Stel je neemt vanaf vandaag Disney+, vanaf de 22e dus, dan moet je minimaal kijken tot en met 21 oktober en vanaf 22 oktober kun je het per dag opzeggen en stopt dan ook meteen.

Eventueel vooruitbetaalde abokosten worden dan met de eerstvolgende factuur weer verrekend.

Reageer