Skip to main content
Beantwoord

Is er iets bekend wanneer KPN Spotify Premium Duo gaat aanbieden?

• March 24, 2025
  • 8 reacties
  • 203 keer bekeken

Dealict
Helper
Forum|alt.badge.img

Een jaar geleden was er nog geen duidelijkheid over wanneer Spotify Premium DUO  aangeboden zou worden door de KPN dus nu de vraag of er ondertussen meer duidelijkheid is en zo ja word het aangeboden of niet? en/of moeten huidige kpn gebruikers die DUO willen gebruiken overstappen naar Spotify zelf?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Dealict ,

Daar is niets over bekend. Deze vraag komt regelmatig terug. Als het ooit beschikbaar komt, dan wordt dat bekend gemaakt via de website, de nieuwsbrieven en natuurlijk op dit platform. 

Spotify Duo biedt KPN niet aan. Ze hebben alleen Spotify Premium en Family.

Meer over Spotify bij KPN kun je in de Kennisbank lezen: 

soortgelijke topics:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • March 24, 2025

Hallo ​@Dealict ,

Daar is niets over bekend. Deze vraag komt regelmatig terug. Als het ooit beschikbaar komt, dan wordt dat bekend gemaakt via de website, de nieuwsbrieven en natuurlijk op dit platform. 

Spotify Duo biedt KPN niet aan. Ze hebben alleen Spotify Premium en Family.

Meer over Spotify bij KPN kun je in de Kennisbank lezen: 

soortgelijke topics:

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Dealict, er zijn voorlopig nog geen plannen om de Duo optie aan te gaan bieden. Wat de toekomt gaat bieden, kan ik ook helaas niets over zeggen. Mocht het toch ooit gaan komen, wordt dat bekend gemaakt via de website, de nieuwsbrieven en natuurlijk op dit platform: De KPN Community. 

Als je echt Duo wil gaan gebruiken, zou ik het toch via Spotify zelf gaan afsluiten. 

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • March 26, 2025

Best wel jammer, want hier is best veel vraag na.

Staat het wel op de agenda van KPN?

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

We zijn constant in onderhandeling met onze partners en kijken altijd of er mogelijkheden zijn om dingen aan te bieden. 

• Slimmerik
  • April 26, 2025

Voor wat het waard is; Hier nog een KPN klant die Spotify via KPN gaat opzeggen en direct bij Spotify het Premium Duo account gaat afsluiten.

(zonde, had het wel prettig gevonden als alles via KPN liep)

Zwaar off-topic, I know, maar ik deel het hier toch even. Toen ik net met de kam door mijn abonnementen ging verbaasde ik me over hoeveel duurder Disney+ bij KPN is tegenover rechtstreeks via Disney..

Conclusie: Prettig alles overzichtelijk en bij elkaar via KPN afsluiten lijkt leuk, maar is beslist niet goed voor je portemonee.

• April 26, 2025

Bij Disney kan je volgens mij een jaarabonnement nemen. Of voor 6 maanden ofzo. Dat is goedkoper dan bij KPN.

KPN is maandelijks opzegbaar. En dat is duurder. Hier moet je bij andere streamingsdiensten ook op letten. Volgens mij is het bij Viaplay ook zo.

• Slimmerik
  • April 26, 2025

Bij Disney kan je volgens mij een jaarabonnement nemen. Of voor 6 maanden ofzo. Dat is goedkoper dan bij KPN.

KPN is maandelijks opzegbaar. En dat is duurder. 

Ok, dat die flexibiliteit het iets duurder maakt, dat kan ik begrijpen.

Het is gewoon jammer dat alternatieve aanbieders (is niet alleen bij KPN zo) niet gewoon dezelfde abonnement-types aanbieden als rechtstreeks bij de diverse streamingdiensten. Dat zou het voor klanten allemaal zoveel makkelijker maken.

Nu moet ik bij KPN kiezen voor Spotify Premium voor 1 persoon of Family voor 6 personen 😕, terwijl we met tweeën zijn (want mijn dochtertje heeft voorlopig nog geen telefoon). Nu wordt Family ook nog duurder (€22 p.m. 😐). Dat is toch vragen om account-sharing of klanten die vertrekken…

(oh, en je kunt rechtstreeks bij Spotify op elk moment opzeggen trouwens)

• April 26, 2025

Het is gewoon jammer dat alternatieve aanbieders (is niet alleen bij KPN zo) niet gewoon dezelfde abonnement-types aanbieden als rechtstreeks bij de diverse streamingdiensten.

Dat staan die streamingsdiensten niet toe. Die geven niet die mogelijkheid.

KPN bied bijvoorbeeld Spotify DUO niet aan. Maar dat is niet omdat KPN dat niet wil. KPNheeft er geen belang bij om DUO te weigeren. Dat is omdat Spotify dat niet wil. Spotify weet heel goed dat veel KPN klanten dan maar voor Family kiezen. En daar verdient Spotify meer mee.