Skip to main content

Ik heb een apart abonnement bij F1Tv pro en dat moet ik nu gaan verlengen.

Kan ik ook een F1Tv pro abonnement bij KPN afsluiten?

 

Dit is rechtstreeks bij KPN niet mogelijk.

Dit kan alleen via de F1TV site zelf.


Dan zou je in MijnKPN bij de entertainment-opties kunnen kijken of die daar bij staat @FritsI ,

zo niet dan buiten KPN om afsluiten c.q. verlengen.

 


Bedankt voor de reactie. Ik ga direct afsluiten bij F1 TV Pro.


Dit is rechtstreeks bij KPN niet mogelijk.

Dit kan alleen via de F1TV site zelf.

Ja wel jammer dat KPN maar 1 optie aanbied voor het kijken naar Formule 1!


@FritsI 

Je hebt wel een creditcard nodig.

Verder gaat het heel makkelijk en snel.

 

@ArjanL3 

Het grote voordeel om het rechtstreeks af te sluiten is, is dat je een jaarabonnement kan nemen.

Dan ben je gemiddeld toch goedkoper uit.

 

Verder maakt het geen verschil, want KPN is niet meer of minder dan een tussenpersoon voor de facturatie.


Je hebt wel een creditcard nodig.

Het lijkt er op dat je ook kunt betalen met Google Pay of Apple Pay en dan zou een daaraan gekoppelde betaalmethode voldoende zijn.

Bron


En heel belangrijk:

F1TVPRO is alleen als app beschikbaar op de TV+ box en niet op de oudere TV-boxen. Het is geen regulier tv-kanaal.

Je moet of een pc/laptop verbinden met een hdmi-kabel op je tv of een geschikte mediaplayer/streaming/casting optie naar je TV hebben


Je moet of een pc/laptop verbinden met een hdmi-kabel op je tv of een geschikte mediaplayer/streaming/casting optie naar je TV hebben

Je kunt natuurlijk altijd een Chromecast Google TV aanschaffen.


F1 TV pro, ViaPlay, Netflix, Disney+, etc. zijn streamingdiensten.

En ik denk dat dat de toekomst is. 


Je hebt wel een creditcard nodig.

Het lijkt er op dat je ook kunt betalen met Google Pay of Apple Pay en dan zou een daaraan gekoppelde betaalmethode voldoende zijn.

Bron

Dat is ook zo. Ik had binnen een minuut een jaarabonnement via de Google Play store. En daar kan je ook zonder creditcard terecht. Een maand voor het verlopen krijg je keurig een reminder.

Heel fijn geregeld. 


F1 TV pro, ViaPlay, Netflix, Disney+, etc. zijn streamingdiensten.

En ik denk dat dat de toekomst is. 

Ik hoop niet dat er een toekomst voor Viaplay is.

Daarnaast moet je je afvragen wat het versnipperde aanbod betekent voor jouw portemonnee omdat je waarschijnlijk al snel meerdere streaming diensten "nodig" hebt. Ik weiger daar aan mee te doen, ik heb een abonnement op Netflix en daar blijft het dan ook bij.

Ik heb ook een gruwelijke hekel aan al die "reclame" die gemaakt wordt voor die streaming diensten.

Neem nu de startpagina van de nieuwe KPN TV+ app, die staat helemaal vol met die streaming diensten. Voor mij is dat echt een reden om die hele KPN TV+ app dan ook maar links te laten liggen.

Ik heb overigens een verbetervoorstel bij de ontwikkelaars van die app neergelegd om, net als op de TV+ Box, in te kunnen stellen welke streaming diensten getoond mogen worden. Ik ben benieuwd of en zo ja, wanneer KPN daar iets mee zal gaan doen.


@wjb 

Ik bedoelde natuurlijk dan streamingdiensten de toekomst zijn.

Niet ViaPlay (hoop ik ook niet)

 

Ja het grote nadeel deel ik met je.

Het kost veel geld, helaas.

 

Netflix hebben wij net opgezegd.

Is duur en voor 4K moet je veel extra betalen.

 

Wij hebben momenteel:

F1 TV Pro

Disney+ (jaarabonnement via Disney+)

HBO max (met € 5,-- entertainment korting)

Prime Video (tot half maart gratis, maar daarna houden wij hem nog een tijdje).