Skip to main content
Beantwoord

Is omzetten Storytel Family naar Unlimited goed gegaan?

• January 7, 2025
  • 2 reacties
  • 20 keer bekeken

Ik heb Storytel Family via jullie maar wil die omzetten naar unlimited. Heb ik dit nu juist geactiveerd want ik wil niet family en unlimited hebben en er stond iets van winkelmand maar ik zie niets.

Zouden jullie dit voor mij per nu kunnen aanpassen?

Met vriendelijke groet,

Irene

Ā 

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@IBak. Welkom op de KPN Community!Ā 

Heb je net een paar dagen geleden Storytel Family aangezet via MijnKPN? Dan is het pas na een maand mogelijk om dit om te zetten naar Storytel Unlimited. Of had je al langer dan een maand Storytel Family? Dan zou je het zonder problemen moeten kunnen omzetten. Je kunt het dan nog een keer proberen via MijnKPN.Ā 

Je kunt altijd nog even contact opnemen met onze klantenservice en dan kunnen zij kijken wat er precies mogelijk is qua omzetten.Ā Je kunt hiervoorĀ een belafspraakĀ maken. We bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 10, 2025

Hoi ​@IBak. Welkom op de KPN Community!Ā 

Heb je net een paar dagen geleden Storytel Family aangezet via MijnKPN? Dan is het pas na een maand mogelijk om dit om te zetten naar Storytel Unlimited. Of had je al langer dan een maand Storytel Family? Dan zou je het zonder problemen moeten kunnen omzetten. Je kunt het dan nog een keer proberen via MijnKPN.Ā 

Je kunt altijd nog even contact opnemen met onze klantenservice en dan kunnen zij kijken wat er precies mogelijk is qua omzetten.Ā Je kunt hiervoorĀ een belafspraakĀ maken. We bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 17, 2025

Bedankt, is gelukt