Skip to main content
Beantwoord

Is Spotify duo ook mogelijk bij KPN?

• August 21, 2026
  • 7 reacties
  • 83 keer bekeken

Ik heb nu KPN Family. Wij zijn maar met 2 personen, dus DUO is voor ons voldoende (en voordeliger). Is het mogelijk om binnen KPN om te zetten naar DUO of moet ik dan het abonnement beëindigen en via Spotify een nieuw aanmaken? 

Beste antwoord door joop2011

KPN bied alleen Spotify Premium en Family.

Voor Duo moet je het abonnement bij Spotify zelf afnemen.

Mocht je dat willen doen, zeg dan wel eerst (als je dat hebt) het Spotify abonnement op bij KPN.

7 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • August 21, 2026

KPN bied alleen Spotify Premium en Family.

Voor Duo moet je het abonnement bij Spotify zelf afnemen.

Mocht je dat willen doen, zeg dan wel eerst (als je dat hebt) het Spotify abonnement op bij KPN.

• Auteur
  • Slimmerik
  • August 21, 2026

Dank je Joop. Ik had dat intussen gezien door wat er op het forum stond. Bij de eerste de beste poging raakte ik direct verstrikt in de informatie over punten en levels. Ook zonder deze wijziging zak ik ws. van level 3 naar 2. Wel ontdekt dat ik (allang?) recht had op ESPN compleet als extra keuze. Heb ik dus al heel lang voor betaald. Direct geactiveerd. Zo nu en dan lezen op de site lijkt dus te lonen.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • August 21, 2026

Via Combivoordeel kan je inderdaad voor diverse streamingdiensten of ESPN compleet kiezen.

Na 1 maand, kan je het dagelijks aanpassen. Als je dat doet, moet je ook die minimaal 1 maand hebben voordat je weer kan switchen. 

Via Spotify kan je het volgende afnemen:

• Individual: € 13,99 per maand (1 account, inclusief 12 uur luisterboeken per maand)
  • Duo: € 19,99 per maand (2 accounts voor personen op hetzelfde adres)
  • Family: € 23,99 per maand (tot 6 accounts voor gezinsleden op hetzelfde adres)

Via KPN alleen de eerste of de laatste.

Nu is Family niet echt heel veel duurder dan Duo.

• Auteur
  • Slimmerik
  • August 21, 2026

Duidelijk. ESPN heb ik al heel lang. Eerst had ik compleet, of totaal, en toen zat het er in. Een paar maanden geleden ben ik (in de winkel) iets gaan aanpassen en sindsdien betaal ik voor ESPN. Nu dus ontdekt dat ik het als voordeelkeuze kon aanvinken.

Het prijsverschil voor Spotify is inderdaad minimaal, maar we zijn hier met zijn tweetjes en dat gaan er op onze leeftijd (70+) echt niet meer worden.

Ik ben in ieder geval voldoende geholpen. Als ik weer een vraag heb verschijn ik hier weer. Prettig weekend, Jan

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • August 22, 2026

Duidelijk. ESPN heb ik al heel lang. Eerst had ik compleet, of totaal, en toen zat het er in. Een paar maanden geleden ben ik (in de winkel) iets gaan aanpassen en sindsdien betaal ik voor ESPN. Nu dus ontdekt dat ik het als voordeelkeuze kon aanvinken.

Het prijsverschil voor Spotify is inderdaad minimaal, maar we zijn hier met zijn tweetjes en dat gaan er op onze leeftijd (70+) echt niet meer worden.

Ik ben in ieder geval voldoende geholpen. Als ik weer een vraag heb verschijn ik hier weer. Prettig weekend, Jan

Ik ben 72, leeftijd heeft er niets mee te maken.

Piet van der Vooren
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10

Ik ben 72, leeftijd heeft er niets mee te maken.

@joop2011 ​@JPvanAlphen Weleens van humor gehoord, Joop? 😁😉

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@JPvanAlphen, welkom op onze community! Ik zie dat het antwoord er al tussen, helaas bieden wij dit niet aan.

Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!