Skip to main content

Ik zou graag willen dat KPN bij mijn huidige internet contract gratis (of tegen gereduceerd tarief) youtube zonder reclame aanbiedt, ook al zou ik dan moeten inloggen bij youtube met mijn kpn-id.

Als die vreselijke reclames maar weg zijn.

Ik vind het eigenlijk raar dat KPN zulks niet al lang aanbiedt.

(Ik zie het verschil met netflix &co namelijk niet.)

Youtube premium is veel te duur, zeker als je het maar een paar keer per maand gebruikt.

 

 

Ik ben die reclames zo zat, dat ik zelfs bereid ben om KPN toe te staan mijn kijkgedrag aan youtube (google/alpha) te verkopen.


Hoi @xs4chris 
Je kan toch gewoon dit bij youtube zelf betalen?
Ik zie het probleem niet, als je die reclame zo vreselijk zat bent dan betaal je er toch gewoon voor?

Ik vind het ook ergelijk, maar ik ga er niet voor betalen en neem het dus maar voor lief.


Hallo @xs4chris ,

Dit gaat niet gebeuren. Eigenlijk wil jij dat KPN de kosten van You Tube (Premium) voor jou gaat betalen. KPN zou zoiets dan moeten doorberekenen aan alle abonnees. 
 

Je kunt voor jezelf zo’n abonnement nemen als je dat wilt. 


Ik vind Pathé Unlimited ook vreselijk duur, zeker als je het maar een paar keer per maand naar bioskoop gaat. Kan KPN aub de kosten overnemen?


Al zou KPN dat doen, dan zou het bij KPN net zoveel kosten als bij Youtube zelf. Netflix, Vidoeland en Spotify en dergelijke zijn bij KPN ook gewoon net zo duur als dat je het rechtstreeks afsluit bij deze partijen afsluit.


Ik zou graag willen dat KPN bij mijn huidige internet contract gratis (of tegen gereduceerd tarief) youtube zonder reclame aanbiedt, ook al zou ik dan moeten inloggen bij youtube met mijn kpn-id.

Als die vreselijke reclames maar weg zijn.

Ik vind het eigenlijk raar dat KPN zulks niet al lang aanbiedt.

(Ik zie het verschil met netflix &co namelijk niet.)

Youtube premium is veel te duur, zeker als je het maar een paar keer per maand gebruikt.

Als je toch geen verschil ziet met bijvoorbeeld Netflix, dan kan KPN Youtube Premium dus tegen de normale prijs aanbieden aan je. Dat doen ze namelijk ook met Netflix en andere streamingdiensten. Elke streamingdienst die je via KPN kan betalen kost hetzelfde als bij de dienst zelf. Het voordeel zit vooral in het betalen aan 1 partij, en (soms) in het maandelijks kunnen opzeggen waar je dat als privé klant soms niet kan.

Dat je vraagt of KPN Youtube ook wil aanbieden kan ik nog snappen maar ik snap niet waarom je dan minder of niks zou gaan betalen. Aangezien dat ook bij geen enkele andere aangeboden streamingdienst via KPN gebeurt...

 


Welkom op de community @xs4chris. Ik herken volledig wat je zegt, ik kan me ook groen en geel ergeren aan die advertenties. Ik vind het een heel leuk idee om het via ons mogelijk te maken. Wij kunnen niet zelf zeggen 'we doen dit’, voor zoiets zijn overeenkomsten nodig met de bewuste partij, in dit geval YouTube (en Google).

Zoals Ward al noemt zal dat wel hetzelfde maandelijkse bedrag zijn, net zoals alle andere streamingdiensten die we aanbieden.

Ik ga jouw idee doorgeven, zodat gekeken kan worden of het mogelijk kan worden in de toekomst!


Reageer