Skip to main content

Hier hetzelfde probleem. Ik heb zowel de 2G als de 5G wifi geprobeerd die respectievelijk 32 en 55 mbit geven.

De app is op de Ipad afschuwelijk. Ik heb via safari nu ingelogd op tv.kpn.com…. Super stabiel en bizar goed beeld.

Conclusie kan niet anders zijn dan dat de app op ipad echt heel slecht is.

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt (origineel)

Hoi @Laurens80, welkom. 

Gelukkig werkt het via de browser wel. Dat is fijn. Alleen de app dus niet. Ik ga er vanuit dat je deze al verwijderd hebt en opnieuw geïnstalleerd. Dat maakt geen verbetering? 

Ik ga je feedback in ieder geval doorgeven. Lijkt daar dan toch ergens mis te gaan. Bedankt.

 


Is er al een oplossing voor dit probleem? De app hapert op iPad en iPhone (meerdere modellen, laatste iOS en app versie) maar doet het wel via een browser (Safari of Chrome). Alleen in de browser werkt full screen weer niet. 
 

Als ik de internet fora doorlees komt dit probleem heel vaak voor. De oude xs4all tv app had dit probleem niet. Waarom duurt het zolang voordat er een oplossing komt, er zijn toch genoeg klanten met een iOS toestel. 


Het werkt via de browser wel. Alleen waarom het via de app niet altijd goed werkt durf ik niet te zeggen. Ik heb dat gemeld. Nus is het afwachten. Kan er nu niet meer van maken.