Skip to main content

Het lukt niet om tv te kijken via de app in het buitenland, constant schokken en stoppen. Super irritant

 

Klopt de app werkt niet goed super irritant terwijl de rekening wel zonder stotteren betaald dienst te worden. Ik ben xs4all klant en is door het grote kpn overgenomen….nou daar sta je dan niemand kan iets doen omdat ik klant ben van xs4all. Maar gelukkig geld dit niet alleen van klanten van xs4all maar ook kpn. erg toch dat kpn de hoofdprijs vraagt en klanten betalen en een derde rangs verbinding hebben. Kpn stelt erg vervelend maar vooral gewoon blijven betalen…..

 

Admin: naar je eigen topic verplaatst


Wat vervelend. KPN TV heeft een een minimale bandbreedte nodig van 5 Mb/s.

Heb je al eens gescheckt wat je hebt op je vakantie adres?

http://kpn.com/speedtest .


Natuurlijk gecheckt en uiteraard werkt het niet. Dit gedoe heb ik ook thuis via de app en alles van xs4all lees kpn .......dan is men nog niet instaat goed en dergelijk internet te leveren

 Maar daar doe jij ook niets aan en door verwijzen naar bekende aanpak zit ik niet op te wachten goed stabiel internet wel. Daar betaal ik tenslotte voor.....maar KPN zwijgt als het graf. Ik denk dat ik de rekening ook maar eens haperend gaat betalen.....dat gaan ze zeker niet accepteren.


@Oudebok 

Helaas moet je als XS4all klant nog steeds contact opnemen met XS4All, zie hier. 

 

Het kan ook aan het soort netwerk liggen.

Vooral met die gedeelde netwerken heb je vaak dit soort problemen.

 

Thuis zou het in principe goed moeten werken, maar ligt het ook aan je download snelheid en hoeveel gebruikers er actief zijn. 

 

P.S.

Op een forum helpen klanten elkaar.

@PeterG en ik zijn net zoals jij klant bij KPN (jij via XS4ALL).Â đŸ˜‰


Dank voor jullie reactie en ik snap dat dit forum er is om elkaar te helpen. En wat mij betreft ook wat jemeemaakt ala klant.

Voor mij en xs4all klanten geld het dat je tussen wal en schip  valt kpn wijst naar xs4all en xa4all  naar de klant kunnen  iets doen, stelt men. Je.kan als.xs4all klant niet overstappen naar kpn ? Er blijft in mijn geval  iets over dan te blijven of andere provider nemen. Dus als klant van xs4all zeg ik dan de eerste de beste mogelijkheid opzeggen om  contract vrij  over te stappen.


Je kan wel overstappen van XS4all naar KPN maar je kunt met deze vragen ook gewoon terecht bij de klantenservice van XS4all zoals Joop hierboven al noemt. Heb je al met hen gebeld hierover?

 

De XS4all klantenservice is bereikbaar op 0203987666
Op werkdagen van 8.00 tot 20.00 uur en op zaterdagen van 10.00 tot 17.00.

 

Admin edit: Als XS4all zegt dat dit door je mobiele (KPN) abonnement komt zijn wij natuurlijk weer aan de beurt, dat staat los van je XS4all abonnement. Dan ben ik wel benieuwd naar de snelheden die je haalt via 4G op jouw vakantieadres, dat gezegd hebbende hebben we in het buitenland weinig invloed op de snelheid van mobiele verbindingen, we hebben daar wel een handig artikel over: 


Uiteraard contact gehad en pre jes qat ik aangegeven heb. Kan.niet overstappen contract is het argument. Dus overstappen van xs4all kan niet alleen als er glasvezel beschikbaar is.

Dus......


Uiteraard contact gehad en pre jes qat ik aangegeven heb. Kan.niet overstappen contract is het argument. Dus overstappen van xs4all kan niet alleen als er glasvezel beschikbaar is.

Dus......

 

Heb je nog een lopend contract bij XS4ALL?

Want anders kan je altijd overstappen, bijvoorbeeld naar KPN als je 0800-0402 (gratis) beld.

Dan kan je bij KPN het nieuwe KPN tv+ abonnement krijgen.


Het is goed zo ik stop deze topicÂ