Skip to main content

 

Weet iemand een oplossing voor dit probleem? Ik heb de aangegeven aanwijzingen op het scherm al opgevolgd maar die bieden helaas geen soelaas.

 

Het gebeurt alleen wanneer ik ingelogd ben en zowel in Firefox en Edge.

@Varg Welkom op het forum! Hoe lang speelt dit probleem al? Ik heb het net even voor mijzelf getest in zowel Firefox als Edge en ik kan deze foutcode niet reproduceren. Krijg je de melding ook wanneer je de iTV Online app gebruikt? Staat er op het apparaat waarop je dit test iets van een VPN, beveiligingssoftware of adblocker actief?


@Varg Welkom op het forum! Hoe lang speelt dit probleem al? Ik heb het net even voor mijzelf getest in zowel Firefox als Edge en ik kan deze foutcode niet reproduceren. Krijg je de melding ook wanneer je de iTV Online app gebruikt? Staat er op het apparaat waarop je dit test iets van een VPN, beveiligingssoftware of adblocker actief?

 

Ik kan overal nee op antwoorden maar ik denk dat ik al weet waar het aan ligt. Mijn abonnement gaat officieel pas op 6 oktober in maar ik kon nu al gebruik maken van online TV kijken.

 

Zou dat de reden kunnen zijn?


Het zou kunnen maar dan zou je verwachten dat de rest het niet doen. Maar het kan zijn dat er “onder water” dan bepaalde zaken nog niet gekoppeld zijn. Je kan wel gewoon tv kijken toch?


Het zou kunnen maar dan zou je verwachten dat de rest het niet doen. Maar het kan zijn dat er “onder water” dan bepaalde zaken nog niet gekoppeld zijn. Je kan wel gewoon tv kijken toch?

 

Ja, online TV kijken via de browser en via de app op mijn mobiel werkt prima. Alleen via de app op mijn TV niet want ik heb nog geen internet via jullie netwerk, die melding krijg ik dan in beeld en dat is ook logisch.

 

Ik wacht de ingangsdatum van 6 oktober even af hoe het dan is.


Top! Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben laat het dan weten!


Nou, het abonnement is inmiddels officieel ingegaan en alles functioneert nu zoals het zou moeten functioneren. 😀


Kijk dat zijn goede berichten 😄 . Ik had al een vermoeden 😁. Bedankt voor het delen en post gerust nog even een berichtje als we iets voor je kunnen betekenen!