Skip to main content

Wij hebben een jaar gratis disney+ gekregen via disney zelf. Hoe kan ik het nu koppelen.

Wij hebben een samsung smart tv maar de app staat er niet op. Ik kan hem alleen met mijn samsung afstandbediening vinden.

Maar die gebruiken wij nooit, altijd alleen de witte kpn afstandbediening.

Als ik disney+ besteld bij kpn krijg ik een link om de app te downloaden, maar ik heb dus al een gratis jaar disney+ gekregen.

Als ik online kijk vind ik wel stappen die je kan doorlopen maar dat werkt niet, dus hoe dit op te lossen?

Wat bedoel je met koppelen?

Je hebt het van Disney+ gekregen begrijp ik.

Dan moet je hem op de site van Disney+ activeren.

 

De app zit niet op de KPN tv decoder.

Je kan Disney+ kijken op de Smart tv, Chromecast, tablet, telefoon, etc. 

 

Heb je hem wel via een mail van Disney+ gekregen?

Er is erg veel spam mail in omloop namelijk.


Wat bedoel je met koppelen?

Je hebt het van Disney+ gekregen begrijp ik.

Dan moet je hem op de site van Disney+ activeren.

 

De app zit niet op de KPN tv decoder.

Je kan Disney+ kijken op de Smart tv, Chromecast, tablet, telefoon, etc. 

 

Heb je hem wel via een mail van Disney+ gekregen?

Er is erg veel spam mail in omloop namelijk.

Ik heb een reis naar disney geboekt en daar krijg je 1 jaar disney+ gratis bij. Ik kan ook gewoon inloggen en kijken via de app op mobiel of chromebook. Ik kan de app niet downloaden via de witte kpn afstandsbediening. Zodat ik het rechtstreeks op tv kan kijken. Dan moet ik apart mijn samsung afstandsbediening gebruiken. Dat is erg onhandig..

Als ik disney afsluit via kpn zelf dan krijg ik blijkbaar een link om de app te downloaden, die heb ik nu natuurlijk niet. Snap je?


 Ik kan de app niet downloaden via de witte kpn afstandsbediening. Zodat ik het rechtstreeks op tv kan kijken. 

 

 

Dat is mooi, gefeliciteerd.

 

Je kan zo wie zo geen app's downloaden op de KPN tv decoder.

En zoals ik al vermelde, de Disney+ app zit niet op de KPN tv decoder.

 

Je moet hem op de Samsung tv zetten op de app van de Samsung tv met de ab van de Samsung tv.

Als je dat doet, zie je een code en een website op de Samsung tv.

Ga naar die website en vul de code in.

Log daarna in en daarna wekt het.


 Ik kan de app niet downloaden via de witte kpn afstandsbediening. Zodat ik het rechtstreeks op tv kan kijken. 

 

 

Dat is mooi, gefeliciteerd.

 

Je kan zo wie zo geen app's downloaden op de KPN tv decoder.

En zoals ik al vermelde, de Disney+ app zit niet op de KPN tv decoder.

 

Je moet hem op de Samsung tv zetten op de app van de Samsung tv met de ab van de Samsung tv.

Als je dat doet, zie je een code en een website op de Samsung tv.

Ga naar die website en vul de code in.

Log daarna in en daarna wekt het.

Bedankt ik ga dat proberen!


Dan moet ik apart mijn samsung afstandsbediening gebruiken. Dat is erg onhandig..

Euh, hieruit maak ik op dat ie wel op je Samsung tv staat?

Bij mijn Samsung staat ie er, ongevraagd overigens, tussen. Het is een tv uit 2019. Erg veel ouder mag je tv niet zijn voor deze app.

Anders kan je het nog oplossen met een chromecast waar tegenwoordig ook apps op staan of uit de Google Play Store opgezet kunnen worden. Die zijn nu erg goedkoop ivm Black Friday.

Bij o.a. Bol.com, Coolblue en Mediamarkt. De laatste 2 hebben ook echte winkels!

Chromecast HD Google TV € 29

Chromecast 4k Google TV € 49


Dan moet ik apart mijn samsung afstandsbediening gebruiken. Dat is erg onhandig..

Euh, hieruit maak ik op dat ie wel op je Samsung tv staat?

Bij mijn Samsung staat ie er, ongevraagd overigens, tussen. Het is een tv uit 2019. Erg veel ouder mag je tv niet zijn voor deze app.

Anders kan je het nog oplossen met een chromecast waar tegenwoordig ook apps op staan of uit de Google Play Store opgezet kunnen worden. Die zijn nu erg goedkoop ivm Black Friday.

Bij o.a. Bol.com, Coolblue en Mediamarkt. De laatste 2 hebben ook echte winkels!

Chromecast HD Google TV € 29

Chromecast 4k Google TV € 49

 

Misschien leg ik het niet goed uit. Als ik met de witte kpn afstandbediening door de apps ga, komt er geen app van disney naar voren.

Alle apps van netflix videoland etc kan ik allemaal bedienen met mijn witte afstanbediening van kpn.

Ik heb ook een afstandbediening van Samsung zelf ( die ik dus nooit hoef te gebruiken, ik doe alles met de witte van kpn)

Maar als ik die van samsung zelf gebruik dan komt de app van disney meteen onderin beeld naar voren, maar ik kan hem nergens vastzetten ofzo zodat ik hem met de kpn afstandbediening kan gebruiken, snap je wat ik bedoel?


Misschien leg ik het niet goed uit. Als ik met de witte kpn afstandbediening door de apps ga, komt er geen app van disney naar voren.

Dat klopt. Die is er niet op de KPN tv ontvanger. Gaat mogelijk nooit gebeuren ook. Dus zet dit maar gewoon uit uw hoofd. U kunt met de witte afstandsbediening geen Disney+ kijken. Ook niet als u Disney+ rechtstreeks bij KPN af zou nemen. KPN heeft geen Disney+ app.

U zult de afstandsbediening van Samsung moeten gebruiken voor Disney+. Daar is niets aan te veranderen. Het is niet mogelijk om het zo te maken dat het toch met de witte afstandsbediening van KPN kan. 

Hetzelfde geldt voor bijvoorbeeld Viaplay. Daar heeft KPN ook geen app voor. Daarvoor zult u ook de afstandsbediening van Samsung moeten gebruiken. HBO ook als u niet de nieuwste ontvanger van KPN heeft.


Misschien leg ik het niet goed uit. Als ik met de witte kpn afstandbediening door de apps ga, komt er geen app van disney naar voren.

Dat klopt. Die is er niet op de KPN tv ontvanger. Gaat mogelijk nooit gebeuren ook. Dus zet dit maar gewoon uit uw hoofd. U kunt met de witte afstandsbediening geen Disney+ kijken. Ook niet als u Disney+ rechtstreeks bij KPN af zou nemen. KPN heeft geen Disney+ app.

U zult de afstandsbediening van Samsung moeten gebruiken voor Disney+. Daar is niets aan te veranderen. Het is niet mogelijk om het zo te maken dat het toch met de witte afstandsbediening van KPN kan. 

 

Oh nou bedankt voor het heldere antwoord. Dan kan ik stoppen met een oplossing zoeken die er niet is, haha


Inderdaad 👍


Ik gebruik geen enkele app in de ontvanger. Die werken mij te traag op de 2952.

En wat je ook doet, je hebt altijd toch maar één afstandsbediening tegelijk nodig. 

Die van kpn voor het kpn gebeuren en tv volume. 

Of die van Samsung, ook voor het volume.

Nooit 2 afstandsbedieningen tegelijk. 

En waarom zou je niet die mooie smart-tv volledig benutten??


@Interesting

Ik gebruik alleen de apps op de Smart tv.

Nooit de apps op de KPN tv decoder.

Dus altijd de ab van de tv ook nodig, maar dat vinden wij geen probleem.

 

Een ander voordeel is, dat o.a. Disney+ ook in 4K is.😉

En inderdaad heel erg snel op de Smart tv.

 

En o.a. de Disney+ app zit NIET op de KPN tv decoder.