Skip to main content
Beantwoord

Johan Cruijff Schaal kijken in Thailand, kan dit?

  • 2 August 2024
  • 8 reacties
  • 134 keer bekeken

Ik zou komende zondag graag de wedstrijd om de johancruijfschaal kijken vanuit Thailand. Ik heb een digitale  thaise simkaart en heb espn in mijn kpn pakket. Wat moet ik doen om deze wedstrijd te kunnen zien?

 

dank alvast!

Hallo @Rs4545 ,

Dan kun je via VPN kijken. Zoek op internet maar eens op “VPN”. 


Wordt al uitgezonden via het ESPN kanaal op 14 in het basispakket.

Vrijwel alle VPN diensten worden door kpn inmiddels geblokkeerd. Maar probeer Proton VPN eens. Zet die op Nederland. PS denk je aan het tijdsverschil?


Vrijwel alle VPN diensten worden door kpn inmiddels geblokkeerd. Maar probeer Proton VPN eens. Zet die op Nederland. PS denk je aan het tijdsverschil?

Van een onbekende VPN diensten wordt man misschien toch niet geblokkeerd. Reken maar op, hoeveel EU landen zijn en hoeveel VPN diensten zijn actief? Ik denk niet dat KPN alle duizenden servers kan bijhouden en blokkeren.

 

Overigens, zijn alle Marokkanen op vakantie? Ze hebben net van USA gewonnen en ik hoorde geen getoeter. Vanavond FRA-ARG om 21:00


Ik denk niet dat KPN alle duizenden servers kan bijhouden en blokkeren.

Hoeft KPN ook niet zelf te doen. Er zijn externe bedrijven die blocklisten maken en bijhouden van VPN diensten. Die bedrijven doen dat ook voor andere providers / streamingsdiensten. 


Ik denk niet dat KPN alle duizenden servers kan bijhouden en blokkeren.

Hoeft KPN ook niet zelf te doen. Er zijn externe bedrijven die blocklisten maken en bijhouden van VPN diensten. Die bedrijven doen dat ook voor andere providers / streamingsdiensten. 

Streamingsdiensten doen net iets anders. Ze monitoren de traffics, als van een IP een ongewoon hoge traffic is gevonden, kijk een mens naar deze IP en dat is idR ook een Exitnode. Bij kleine speler zoals KPN zijn de getalen te laag om dat te monitoren.


Bij kleine speler zoals KPN zijn de getalen te laag om dat te monitoren.

Zoals ik al schreef: KPN hoeft dat niet zelf te doen.


Hallo @Rs4545 ,

Dan kun je via VPN kijken. Zoek op internet maar eens op “VPN”. 

@Rs4545 

Is het nog gelukt? Zou fijn zijn, want dan kun je vanaf nu ook naar flink wat meer zenders van jouw abonnement kijken. 


Hallo @Rs4545, allereerst hoop ik dat je een fijn verblijf hebt in Thailand. Is het via een VPN nog gelukt om deze toch spectaculaire wedstrijd te zien? Ben je trouwens een supporter van PSV of Feyenoord? 


Reageer