Skip to main content
Kadootje van kpn

Kadootje van KPN: mei & juni

Kadootje van KPN: mei & juni
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

37 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 17538 reacties
  • 15 juni 2021

Hallo, dit staat op de KPN website:

Ik had m'n telefoonhoesje al in de brievenbus verwacht. Hoe zit dat?

We hebben eerder aangegeven dat je je hoesje nog vóór de eerste Oranje wedstrijd van het EK op 13 juni zou ontvangen. Dat lukt helaas niet. Sorry voor de vertraging! Het nieuwe bezorgmoment is uiterlijk op woensdag 16 juni.

bron: https://www.kpn.com/kadootjevankpn/eigen-oranje-hoesje.htm

Nog heel even geduld, als het goed is…..

PS: Een moderator komt hier nog langs, die kan de forumnaam voor je wijzigen.

Koning.A
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 15 juni 2021

Dank!

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • 7879 reacties
  • 15 juni 2021

@Oranje EK hoesje niet gekregen ik heb je topic even verplaatst naar dit verzameltopic. Hier kan je ook eventueel meer informatie er over vinden maar wat @RBxx zegt is volledig juist. We verwachten dat je snel eigenaar bent van je eigen oranje hoesje! Je naam veranderen kan ik ook voor je in orde maken. Als je je profiel in zou willen vullen en hier bij de persoonlijke opmerkingen wil laten weten welke naam je voorkeur heeft maak ik het gelijk in orde. 

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 16 juni 2021

Hallo groene verbinders van Nederland! Zondag heeft ons Oranje een mooie overwinning geboekt met een belangrijke en juiste beslissing in het door jullie genoemde #vangdevar moment. Ik heb jullie via Instagram getagd in een foto van het gebaar, het formulier op de site ingevuld en in de spannende afwachting of ook ik wellicht iets heb gewonnen deze avond. Echter kan ik nergens iets terugvinden dus ik ben erg benieuwd! Gr. een Oranje-supporter en Groene klant 😊

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi @Jorcoo, leuk dat je meespeelt met onze Vang de VAR actie, en dat je zo meeleeft met het EK! :green_heart: De winnaars worden vrijdag persoonlijk door ons benaderd, dus het is nog even spannend :blush: Hopelijk zit je bij de gelukkige winnaars, ik duim voor je :fingers_crossed_tone2:

Koning.A
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 16 juni 2021

Hai @Bram_ ! Ik heb het aangegeven in de persoonlijke opmerking :).

Dankjewel!

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
Koning.A schreef:

Hai @Bram_ ! Ik heb het aangegeven in de persoonlijke opmerking 🙂.

Dankjewel!

Super! De gewenste naam was al bezet, daarom heb ik 'm een tikje aangepast en je username voor je aangepast :)

Koning.A
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 16 juni 2021

Hai @Alexandra ,

Prima! :D

• Deelnemer
  • 7 reacties
  • 21 juni 2021

Ook geen hoesje voor de S20 ultra zie ik.. en ook niet voor de galaxy S8 (maar wel voor oudere iphone modellen..) 

Optie voor een ander kadootje was wel zo attent geweest opzich!

Algoritme
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • 10 reacties
  • 25 juni 2021

@Kris87 Er zijn ook andere kadootjes: https://www.kpn.com/kadootjevankpn.htm

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 27 juni 2021

Hallo,

Wel leuk zo'n actie met telefoonhoesje maar dan moeten ze wel het juiste hoesje sturen.

Ik heb hem aangevraagd voor een samsung S10 maar ik krijg een veel groter hoesje.

Gr Michel 

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30

Ha @Mies170, wat balen zeg :-(. Geluk bij een ongeluk dat je het hoesje na gisteravond misschien ook niet meer supergraag wilt hebben.:tired_face: Wil je dat ik er nog voor je achteraan ga om te kijken of je een nieuwe kunt krijgen? Of zeg je laat maar? Mocht je ‘t wel willen, vul je dan je profiel aan met je adres en klantnummer en laat je hier even weten dat je dat gedaan hebt?