Skip to main content

Ik had problemen met inloggen op de KPN TV+ app op mijn telefoon en op mijn iPad. Ik gebruik het kpn-wifi-netwerk. Kan alleen inloggen als ik mijn Nordvpn helemaal afsluit. Ook mijn (via KPN) aangeschafte Netflix account heeft problemen als mijn Nordvpn aan staat. Ik wil heel graag mijn vpn blijven gebruiken. Kan dat?

Nee. Dat kan niet. Als u streamingsdiensten wilt gebruiken moet VPN uit staan.

Dat is bij KPN zo. En bij Netflix ook zo. Daarbij maakt het niet uit of u Netflix via KPN heeft of dat u het bij Netflix zelf heeft afgesloten.


Door de VPN verbinding die jij gebruikt werkt inderdaad onze TV+ app niet goed. De enige oplossing is toch echt dan even deze dienst uitschakelen. 


@JetEnJuul Heeft de VPN van NordVPN geen split tunneling?  Dan kan je Netflix en de KPN app, uitsluiten van de VPN. De rest gaat dan wel gewoon door de VPN.


@JetEnJuul Heeft de VPN van NordVPN geen split tunneling?  Dan kan je Netflix en de KPN app, uitsluiten van de VPN. De rest gaat dan wel gewoon door de VPN.

 

Dat zou nog eventueel kunnen, mits die optie er is @JetEnJuul 


Dat zou nog eventueel kunnen, mits de optie split tunneling er is @JetEnJuul 

Voor Windows, Android en AndroidTV is dit aanwezig. Hier kan je de uitleg vinden.


Dank allemaal voor de antwoorden. Het is mij nu duidelijk dat VPN en de app helaas niet goed samengaan. Ik zal dat split tunneling eens uitzoeken. 


@JetEnJuul zelfde ervaring met NordVpn dit probleem zit bij KPN. Met de oude app werkte het namelijk wel met een VPN. Ik heb hetzelfde probleem gehad en bij mij werkt splitunnelling wel. Succes en wellicht dat KPN het ooit is oplost.


@JetEnJuul zelfde ervaring met NordVpn dit probleem zit bij KPN. Met de oude app werkte het namelijk wel met een VPN. Ik heb hetzelfde probleem gehad en bij mij werkt splitunnelling wel. Succes en wellicht dat KPN het ooit is oplost.

Dit word niet opgelost. Want dit is geen probleem. KPN blokkeerd bekende VPN servers gewoon. Dat doet KPN niet perongeluk ofzo. Dat doen ze expres. Bewust. Dat is zo bedoeld. En dat blijven ze doen.


@Nick83, dat is dan duidelijk. Zodra mijn contract is afgelopen overstappen naar Odido of weer Ziggo.


@Nick83, dat is dan duidelijk. Zodra mijn contract is afgelopen overstappen naar Odido of weer Ziggo.

Veel succes met overstappen. Ziggo Go App en Odido Anywhere App werken ook niet met een actieve VPN verbinding van een VPN dienst


Reageer