Skip to main content

Ik krijg een leuke aanbieding om HBO Maxx te leren kennen voor €1,99 p maand 

bij activeren komt de boodschap: niet mogelijk vanwege je oude tv ontvanger. Moet ik nou bijbetalen voor een nieuwe ontvanger na zoveel jaar trouw lid?

Hoi @Tv ontvanger HbO 
waarschijnlijk kun je die gratis omruilen. klik deze link eens aan:

omruilen ontvangers

Dit werkt alleen als je  thuis bent, niet op een ander adres.


En bij KPN ben je klant, geen lid, het is geen gezelligheidsvereniging.

 


dank voor je reactie!
Resultaat is dat mijn modem nog helemaal up to date is. 


Ik zal waarschijnlijk morgen onder werktijd moeten gaan bellen, wil ik deze aanbieding nog kunnen krijgen, mijn ontvanger is 4 jaar oud en van Arris


Werkt die link alleen op het modem?
Ik meen me te herinneren dat hij ook op de tv-ontvanger werkt….
Dan zou ik morgen tussen 08:00 uur en 18:00 uur even bellen 0800 0402

Welke ontvanger heb je? 


Welke boodschap krijgt u precies? Want ja, er is geen HBO app voor de Arris ontvanger.

Maar klanten met deze ontvanger zouden wel gewoon voor HBO moeten kunnen kiezen. HBO kan ook gebruikt worden met de app op de smarttv. Of op de smartfoon, Chromecast of pc/laptop. 


Ik heb idd die Arris en geen mogelijkheid om de app op de tv toe te voegen


Ik heb idd die Arris en geen mogelijkheid om de app op de tv toe te voegen

Maar dan nog zou u wel voor HBO moeten kunnen kiezen.


Ik kan ervoor kiezen maar kan dan alleen via iPhone of iPad naar kijken

ik heb geen Apple TV bijvoorbeeld en dus mogelijkheid tot de bestaande apps en daar zit HBO niet bij


Ik kan ervoor kiezen maar kan dan alleen via iPhone of iPad naar kijken

Dus het kan wel.

ik heb geen Apple TV bijvoorbeeld en dus mogelijkheid tot de bestaande apps en daar zit HBO niet bij

Klopt.

Wat u zou kunnen doen: KPN bellen en uw abonnement om laten zetten naar de nieuwste abonnementsvorm. Dan krijgt u de nieuwe TV+ ontvanger. Daarop is de HBO app wel beschikbaar. 


Daar zal het op neerkomen, meer betalen. KPN is fijn maar in tegenstelling tot Ziggo heel passief met inzetten van nieuwe ontvangers.


Daar zal het op neerkomen, meer betalen. 

Dat hoeft niet. Er zijn heel wat klanten die minder gaan betalen. En daar zijn deze klanten dan soms ook weer boos over. Dat ze dat niet eerder wisten en nu pas achter komen. Dus het is ook nooit goed 😁


Nou, ik heb antwoord en niet heel vriendelijk eigenlijk. Idd is de huidige ontvanger niet geschikt voor HBO en krijg ik het advies om op andere devices te kijken. Noem me ouderwets maar dat is voor mij geen optie, die kleine schermpjes na een dag computer-werk. Tot zover de service want omruilen willen ze niet. 


Hallo @Tv ontvanger HbO dan zul je je er bij neer moeten leggen dat je geen geschikte apparatuur hebt om van de aanbieding gebruik te maken.

Er is ook ergens een mooi accessoire voor een zwembad in de aanbieding, maar ik heb geen zwembad, jammer, maar helaas.

 


@JanD mijn laatste reactie was als afsluiter en reacties hebben geen nut meer door het definitieve antwoord van KPN. 
ik begrijp dat je je verveelt met dit weer en maar goed dat je niet geïnvesteerd hebt in dat zwembad nu. Ik ga aan het werk en dank de anderen voor het meedenken!