Skip to main content
Beantwoord

Kan ik Disney+ nu opzeggen zodat het op 20 augustus stopt?

  • 27 July 2024
  • 17 reacties
  • 305 keer bekeken

Hoi,

Ik heb op 20 mei 2024 een abonnement op Disney+ genomen met eerste 3 maanden gratis via  de KPN actie. Nu wil ik graag het abonnement aan het einde van deze drie maanden opgezegd hebben.

Kan ik het nu alvast opzeggen en dat het abo op 20 augustus automatisch stopt, of moet ik een paar dagen voor 20 augustus de opzegging doen?

 

Bedankt alvast 🙂

Als je nu opzegt, wordt het gelijk geblokkeerd.

Het beste is wachten als u tot die tijd wilt kijken.


Heb je het abonnement via KPN of via Disney+?

 

In het geval van Disney+, stopt het aan het einde van het abonnement (zie in de gegevens van je account.

 

In het geval via KPN, zoals @SaltyBart aangeeft, stopt het meteen. (behalve de eerste maand, het is altijd minimaal 1 maand).


Ik heb op 20 mei 2024 een abonnement op Disney+ genomen met eerste 3 maanden gratis via  de KPN actie.

Zie hier antwoord op je vraag @joop2011 


Op 20 augustus opzeggen. Het stopt dan direct. 

Er is bij kpn en via kpn genomen streamingdiensten geen opzegtermijn van 1 maand. Het is per direct. 


Op 20 augustus opzeggen. Het stopt dan direct. 

Er is bij kpn en via kpn genomen streamingdiensten geen opzegtermijn van 1 maand. Het is per direct. 

 

We weten helaas niet wanneer hij / zij met het abonnement zijn gestart.

Vandaar dat ik erbij had vermeld “alleen de eerste maand is altijd compleet, daarna meteen na opzeggen” 😉


Op 20 augustus opzeggen. Het stopt dan direct. 

Er is bij kpn en via kpn genomen streamingdiensten geen opzegtermijn van 1 maand. Het is per direct. 

 

We weten helaas niet wanneer hij / zij met het abonnement zijn gestart.

Vandaar dat ik erbij had vermeld “alleen de eerste maand is altijd compleet, daarna meteen na opzeggen” 😉

20 mei 2024 geeft ts aan.


Op 20 augustus opzeggen. Het stopt dan direct. 

Er is bij kpn en via kpn genomen streamingdiensten geen opzegtermijn van 1 maand. Het is per direct. 

 

We weten helaas niet wanneer hij / zij met het abonnement zijn gestart.

Vandaar dat ik erbij had vermeld “alleen de eerste maand is altijd compleet, daarna meteen na opzeggen” 😉

20 mei 2024 geeft ts aan.

 

Wat is ts?

 

Zoals al vermeld, het abonnement stopt per direct als je hem via KPN hebt afgenomen en via MIJNKPN of gratis via 0800-0402 opzegt.


 

Wat is ts?

Topic starter

 

Zoals al vermeld, het abonnement stopt per direct als je hem via KPN hebt afgenomen en via MIJNKPN of gratis via 0800-0402 opzegt.

Ik weet het, zoals je kan lezen heb ik dat in het eerste bericht al vermeld.

 

We weten helaas niet wanneer hij / zij met het abonnement zijn gestart.

Ik reageerde alleen hierop in uw geval, dat is 20 mei 2024.


@Ekstr 

Dat per direct stoppen geld dus ook als het een actie van 3 maanden is.

Dus het beste is om het 20 augustus op te zeggen. 


Nou als het nu nog niet duidelijk is 🤣


Dank voor de reacties 🙂 Duidelijk dat ik niet alvast  op kan zeggen en ik 19 / 20 augustus de opzegging moet doen.

TS = Topic Starter, ik dus 🙂


Nou als het nu nog niet duidelijk is 🤣

Haha zeker, en voor sommige mensen is (begrijpelijk) lezen ook een kunst zo te te zien 😌


Nou als het nu nog niet duidelijk is 🤣

Haha zeker, en voor sommige mensen is (begrijpelijk) lezen ook een kunst zo te te zien 😌

 

??

Sorry, ik had er overheen gelezen, over de datum.

Maar ja, ik ben ook maar een mens.😉😋


 

Maar ja, ik ben ook maar een mens.😉😋

Oh ja ??? Ik dacht een forum-robot-beantwoorder 😎😉

 


Nou als het nu nog niet duidelijk is 🤣

Dan leg ik het nog één keer uit.  😉

Gewoon op 19 of 20 augustus opzeggen! 🤑


Als je eerder opzegt, krijg je dan ook een restitutie naar rato? (in geval van niet gratis)
Of je betaalt sowieso voor een maand?


Restitutie naar rato @rguich 


Reageer