Skip to main content

wij hebben nu een maandabonnement via kpn op viaplay. Wij willen hier een jaarabonnement van maken omat dit iets voordeliger is. Kan dat wel bij KPN? 

Heb je ViaPlay ook voor andere zaken dan Formule 1?

Zo nee, overweeg dan om jouw Viaplay abonnement te beëindigen en een F1 TV Pro abonnement te nemen. Dat scheelt je toch 8 euro per maand. En aangezien Viaplay Xtra vanaf 25 februari niet meer zal bestaan zal alle toch via apps gaan lopen.

Als je geen creditcard hebt dan moet je wel via de betaalmethodes van de Google Play Store of app-store van Apple betalen want simpel met iDeal betalen is er helaas nog niet bij.


ja kijk het ook voor darten. snap alleen niet wat een betaal methode te maken heeft of ik een keuze kan maken voor een jaarabonnement via kpn of niet. kunt u me dat wellicht verder uitleggen?


ja kijk het ook voor darten. snap alleen niet wat een betaal methode te maken heeft of ik een keuze kan maken voor een jaarabonnement via kpn of niet. kunt u me dat wellicht verder uitleggen?

wjb bedoelt dat je niet met Ideal kunt betalen in dit geval, zoals bijna iedereen kan en dat je een creditcard moet hebben, die niet iedereen heeft en wil of een betaalmethode via Googl pay of Apple pay wat ook niet iedereen heeft of wil en dan ben je dus beperkt i.n de mogelijkheden @gebruikerMark 


Even terugkomen op de originele vraag van @gebruikerMark :

wij hebben nu een maandabonnement via kpn op viaplay. Wij willen hier een jaarabonnement van maken omat dit iets voordeliger is. Kan dat wel bij KPN? 

Een entertainment pakket bij KPN neem je af per maand. Na de eerste maand kan je het per dag opzeggen. KPN biedt geen jaarabonnement, daarvoor moet je direct bij Viaplay het abonnement nemen.


toppers. thx voor de snelle reacties, ik heb mijn antwoord in the pocket!