Skip to main content
Antwoord

Kan ik ESPN kijken via de app als ik het via KPN heb?

• September 28, 2025
  • 7 reacties
  • 125 keer bekeken

Hallo

Ik heb extra espn genoemen via kpn 

Nu is mijn vraag kan ik ook kijken via de espn app zelf 

Zoja waarom lukt mij dat dan niet ik moet met mijn disney account inloggen en later de 200000 nummer met wachtwoord heb ik dat gedaan komt er een melding er is een probleem .

Gerard

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Gerardplop ,

Dat kan pas na 24 uur. 

bron: veelgestelde vragen op https://www.kpn.com/entertainment/espn

24 uur na het bestellen van ESPN Compleet bij KPN kan je ook kijken met ESPN Watch. Maak hiervoor een ESPN-account aan en koppel dit aan je KPN abonnement. Dit doet je zo.

1. Maak een account aan op ESPN.nl of in de ESPN-app
  2. Ga naar de accountinstellingen > via de profielfoto (ESPN.nl) of het tandwiel (in de app)
  3. Kies voor: tv-abonnement activeren (ESPN.nl) of Beheer tv-aanbieder (in de app)
  4. Selecteer KPN. Je wordt doorverwezen naar de pagina van KPN.
  5. Voer je abonnementsnummer en pincode in van KPN TV

Als het abonnementsnummer en de pincode zijn gecontroleerd, dan wordt de koppeling automatisch gemaakt. Je kan dan meteen in ESPN Watch kijken naar alle zenders.

7 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • September 28, 2025

Hallo ​@Gerardplop ,

Dat kan pas na 24 uur. 

bron: veelgestelde vragen op https://www.kpn.com/entertainment/espn

24 uur na het bestellen van ESPN Compleet bij KPN kan je ook kijken met ESPN Watch. Maak hiervoor een ESPN-account aan en koppel dit aan je KPN abonnement. Dit doet je zo.

2. Ga naar de accountinstellingen > via de profielfoto (ESPN.nl) of het tandwiel (in de app)
  3. Kies voor: tv-abonnement activeren (ESPN.nl) of Beheer tv-aanbieder (in de app)

Als het abonnementsnummer en de pincode zijn gecontroleerd, dan wordt de koppeling automatisch gemaakt. Je kan dan meteen in ESPN Watch kijken naar alle zenders.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • September 28, 2025

Maak een account via de browser met de website http://espn.nl. Kies voor kpn als provider.

Je kunt dan gebruik maken van ESPN Watch.

Maar uitsluitend via de ESPN website en de ESPN app in een mobiel / tablet. De laatste ondersteunt casten om het op TV te zien. 

Het is niet mogelijk om de ESPN app via de Play Store op bijvoorbeeld de DIW7022 te gebruiken. Dat is de Amerikaanse versie namelijk. 

• Auteur
  • Helper
  • September 29, 2025

Hallo peterG

Ik heb de app van espn daar heb ik mij aangemeld met de gebruikersnaam en wachtwoord die ik heb gebruikt op espn.nl daar heb ik voor provider kpn gekozen en dan moet je de abonnement nummer kiezen met pincode 

Dat gedaan en dan krijg ik deze melding.

Groet gerard 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • September 29, 2025

Je moet denk ik wel nog een account met gebruikersnaam (meestal een e-mailadres) en wachtwoord maken na het invoeren van je kpn gegevens.

Alle 4 de kanalen zitten ook in de KPN TV+ app en in de website tv.kpn.com.

De extra kanalen daarboven zijn alleen in gebruik tijdens de laatste 2 à 3 speelronden. En die zijn dan alleen via de mobiele app of website van ESPN.

Speelronden van KKD hebben ook een extra kanaal via Star Channel op nummer 16.

Hoe kan ik kijken met ESPN Watch?

Bron: kpn.com/espn

• Auteur
  • Helper
  • September 29, 2025

Weetje ben er wel klaar mee 

Wacht tot eind oktober en zeg het wel weer op 

Gr gerard 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Gerardplop, welkom op onze community! Wat balen dat het niet gelukt is. Mocht je het toch nog eens willen proberen zitten we hier voor je klaar. Met de stappend die ​@Noordzee noemt moet het eigenlijk wel werken

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • September 30, 2025

Je kunt de 4 hoofdkanalen ten allen tijde via de app van kpn, KPN TV+ app, zien. Daar is de ESPN app niet voor nodig.