Skip to main content

Hoi,

Ik ga vrijdag voor werk naar Kazachstan en is het daar mogelijk om via vpn naar de tv te kijken in de app?

En ik zou graag willen weten hoe ik de entertainment korting kan activeren, want volgens mij is die niet aan. Ik had eerst Espn en die heb ik opgezegd en daarna Espn+Disney genomen maar ik kon combi voordeel niet activeren. En als ik kijk in de app lijkt de korting nergens op te zitten.

Nee. TV werkt alleen binnen de EU.

Ik zie entertainmentkorting staan in jouw plaatje. Dat is het toch? Wat had je anders verwacht? 

Entertainment korting staat apart op de factuur.

@Marlon92 bij de entertainment korting staat niets bij wat je bij de andere 3 erboven wel ziet. Daarom lijkt mij het nergens op te zitten, want dan zou er bijvoorbeeld iets bij staan van, Zit op Espn.

Maar dit kan iemand van kpn wel een keer beantwoorden.

Fijne feestdagen.

Je krijgt het maar op 1 pakket, niet als korting op het pakket, maar apart vermeld.

Zie pagina 2 van de factuur.

Heb je wel via MIJNKPN mobiel en internet beide aangemeld?

Je krijgt elke maand maximaal 1 x 5,- Entertainmentkorting. Dit geldt in combinatie met Disney+, HBO Max, Spotify, Viaplay, Netflix, ESPN Compleet, Film1 of Xbox Game Pass Ultimate.

Zoals Joop al schrijft: je krijgt maar 1 keer 5 euro entertainmentkorting. Dat staat dan op de factuur van het thuis abonnement. Het zit nergens aan gekoppeld. 

Ook al heb je 3 entertainment pakketen, dan nog: 1 keer entertainmentkorting. Niet 3 keer dus.

Alleen een vpn tunnel met je huisadres is mogelijk. Je kan dat instellen in een Fritzbox. Een kpn modem ondersteunt dat een.

Met "een" vpn dienst gaat het niet. In verband met rechten, die alleen voor de EU geregeld zijn, moeten providers die blokkeren. 

Reageer