Skip to main content

Als ik een abonnement op Netflix neem via KPN-internet neemt. Kan ik dan ook steeds mijn huidige Netflix-apps gebruiken op de diversen mobiele apparaten met de dezelfde inlog gegevens.

De bestelsite van KPN is hierin niet duidelijk.

Je kan Netflix kijken via je mobiele telefoon.

Net zoals op de KPN tv decoder via de Netflix app. 

Kanaal 200 (geloof ik) gaat automatisch naar de app op de decoder.

Netflix is namelijk geen zender. 😉

 

Installeer de app van Netflix op je mobiele telefoon.

Vul je Netflix abonnement gegevens in.

Daarna kan je kijken. 


Joop dank je wel. Voor je reactie.

Dan zou het dus ook op mijn smart-tv werken via de app van de tv. Ik heb geen decoder van kpn.


Joop dank je wel. Voor je reactie.

Dan zou het dus ook op mijn smart-tv werken via de app van de tv. Ik heb geen decoder van kpn.

 

Wij kijken altijd alle streamingdiensten via de Smart tv.

Nooit problemen.😉


😀👍


Joop dank je wel. Voor je reactie.

Dan zou het dus ook op mijn smart-tv werken via de app van de tv. Ik heb geen decoder van kpn.

 

Wij kijken altijd alle streamingdiensten via de Smart tv.

Nooit problemen.😉

 

 

Maar als ik op mijn smart tv op netflix klik moet ik inloggen en dan moet ik betalingsgegevens etc etc invullen terwijl ik al gefactureerd wordt via kpn voor netflix. Ik probeer daar met mijn kpn ID in te loggen. Ik heb overigens geen itv abbo van kpn dus. Ik wil eigenlijk mijn oude netflix koppelen, volgens kpn is dit allemaal mogelijk maar hoe?


Joop dank je wel. Voor je reactie.

Dan zou het dus ook op mijn smart-tv werken via de app van de tv. Ik heb geen decoder van kpn.

 

Wij kijken altijd alle streamingdiensten via de Smart tv.

Nooit problemen.😉

 

 

Maar als ik op mijn smart tv op netflix klik moet ik inloggen en dan moet ik betalingsgegevens etc etc invullen terwijl ik al gefactureerd wordt via kpn voor netflix. Ik probeer daar met mijn kpn ID in te loggen. Ik heb overigens geen itv abbo van kpn dus. Ik wil eigenlijk mijn oude netflix koppelen, volgens kpn is dit allemaal mogelijk maar hoe?

 

Je moet éénmalig inloggen.

Maar je kan uiteraard inloggen met de inlog gegevens die je al hebt.

Ook bij KPN heb je een gebruikersnaam en inlog voor Netflix.

Netflix is een streamingdienst. 😉


Joop dank je wel. Voor je reactie.

Dan zou het dus ook op mijn smart-tv werken via de app van de tv. Ik heb geen decoder van kpn.

 

Wij kijken altijd alle streamingdiensten via de Smart tv.

Nooit problemen.😉

 

 

Maar als ik op mijn smart tv op netflix klik moet ik inloggen en dan moet ik betalingsgegevens etc etc invullen terwijl ik al gefactureerd wordt via kpn voor netflix. Ik probeer daar met mijn kpn ID in te loggen. Ik heb overigens geen itv abbo van kpn dus. Ik wil eigenlijk mijn oude netflix koppelen, volgens kpn is dit allemaal mogelijk maar hoe?

 

Je moet éénmalig inloggen.

Maar je kan uiteraard inloggen met de inlog gegevens die je al hebt.

Ook bij KPN heb je een gebruikersnaam en inlog voor Netflix.

Netflix is een streamingdienst. 😉

 

 

als ik met oude gegevens inlog moet ik opnieuw betaling doen en ook met nieuwe gegevens(kpn id) hoe zit dit dan?  KPN heeft al 2x maandabbo voor netflix afgeschreven . 


@kocyigitv 

Je moet inloggen met de Netflix gebruikersnaam en inlog. 

(dus niet met de inloggegevens van KPN).

Die moet je namelijk ook hebben, die heb je destijds ook op de KPN tv decoder ingevoerd.

KPN is alleen voor de facturatie.

 

Vul je profiel gegevens zo compleet mogelijk in van dit forum.

Dan kan een moderater (medewerker KPN) het voor je nakijken wat betreft dubbele betaling.

 

Ik heb het Netflix abonnement via Netflix, al meer dan 8 jaar nu en kijk altijd via de app op de Smart tv.😉


@kocyigitv

Je moet inloggen met de Netflix gebruikersnaam en inlog. 

(dus niet met de inloggegevens van KPN).

Die moet je namelijk ook hebben, die heb je destijds ook op de KPN tv decoder ingevoerd.

KPN is alleen voor de facturatie.

 

Vul je profiel gegevens zo compleet mogelijk in van dit forum.

Dan kan een moderater (medewerker KPN) het voor je nakijken wat betreft dubbele betaling.

 

Ik heb het Netflix abonnement via Netflix, al meer dan 8 jaar nu en kijk altijd via de app op de Smart tv.😉

 

 

bij de klantenservice van kpn gaven ze juist aan met je kpn id in te loggen en niet met je oude netflix.


 

bij de klantenservice van kpn gaven ze juist aan met je kpn id in te loggen en niet met je oude Netflix.

 

Dan wil ik graag weten wie dat zegt, want dat mag helemaal niet.

Je moet een uniek wachtwoord hebben voor Netflix.

Anders kan Netflix in jouw privé gegevens van je KPN account, en dat is niet de bedoeling.