Skip to main content

ik wil graag tweede tv boven aansluiten. Dat zou kunnen als ik de kpn Smart TV app download, dat heb ik gedaan, maar dan moet ik eerst disney channnels kopen voor ik de app kan registreren.   Dat kan toch niet de bedoeling zijn :thinking:

De app is niet beschikbaar voor alle tv's. Eigenlijk alleen voor Samsung en LG. Welk merk heeft u? https://www.kpn.com/thuis/smart-tv-app.htm


Ik heb boven nu geen smart tv, maar ga die dan aanschaffen. Ik weet dat dit alleen geldt voor bepaalde merken.

 

Maar bij die smart app krijg ik de disney channel, en die hoeven we niet.


Il

 

Maar bij die smart app krijg ik de disney channel, en die hoeven we niet.

Hoe kom je daar bij? 


Het is voor het eerst dat ik dit hoor. In principe is het gewoon installeren en klaar. U zou daar niets anders voor hoeven te kopen. Overigens is de beeldkwaliteit een stuk minder dan via de tv ontvanger. 


De app is niet beschikbaar voor alle tv's. Eigenlijk alleen voor Samsung en LG. Welk merk heeft u? https://www.kpn.com/thuis/smart-tv-app.htm

En Sony 

 

 


Op mijn Nvidia kastje (android box) heb ik de app van KPN staan. Is dit een andere app dan voor specifieke modellen van een tv? Anders met een Chromecast en de ITV app op je telefoon werken?

 

 


Op mijn Nvidia kastje (android box) heb ik de app van KPN staan. Is dit een andere app dan voor specifieke modellen van een tv? Anders met een Chromecast en de ITV app op je telefoon werken?

Er is volgens mij ook een android versie. Die is bedoeld voor sommige Philips modellen. Die android versie werkt ook op het nvidia kastje.


ik wil graag tweede tv boven aansluiten. Dat zou kunnen als ik de kpn Smart TV app download, dat heb ik gedaan, maar dan moet ik eerst disney channnels kopen voor ik de app kan registreren.   Dat kan toch niet de bedoeling zijn :thinking:

Ik denk dat u dan gewoon de verkeerde app te pakken heeft.


@Bollen 

Ook ik snap niet wat je bedoelt.

De Disney+ app en de KPN tv app zijn 2 compleet verschillende apps.

Zelfs de kleur is anders.

Disney+ is blauw en KPN is groen.

Ik heb beide apps op mijn Smart tv en bij KPN tv app hoef ik geen Disney+ te nemen (zou ook erg raar zijn). 

 

@Joep1965 mee eens, het beeld via de app op de tv is perfect en zelfs 4K. 


Welkom bij ons op het forum @Bollen. Je kunt de Smarttv app inderdaad gebruiken op een tv toestel die dit ondersteund, daarbij hoef je niets te doen met Disney channels. Ik heb ook het vermoeden dat je in een andere app zit dan onze app :wink: