Het ontvangst op TV en op mijn telefooon via Wifi is geen probleem.
Als ik niet op wifi , via mijn telefoon, zit kan ik het lineaire kanaal niet ontvangen. met de melding afspelen buitenshuis is niet mogelijk, Wie kan mij helpen?
Beste antwoord door Jeroen van KPN
Hallo @lomini, zoals je ziet in het gedeelde overzicht is Viaplay TV+ inderdaad alleen op de tv-ontvanger te zien. Je zou nog kunnen overwegen om over te gaan op Viaplay Basis. In dat pakket zit namelijk ook toegang tot F1 TV inbegrepen. F1 TV biedt overal toegang tot de racers en is reclamevrij.
Hallo @lomini, zoals je ziet in het gedeelde overzicht is Viaplay TV+ inderdaad alleen op de tv-ontvanger te zien. Je zou nog kunnen overwegen om over te gaan op Viaplay Basis. In dat pakket zit namelijk ook toegang tot F1 TV inbegrepen. F1 TV biedt overal toegang tot de racers en is reclamevrij.
Dat is de bedoeling ook. Maar omdat ik pas vorige week dit abonnement heb afgesloten moet ik een maand wachten om weer over te kunnen naar viaplay basis . Eerder kan ik dit abonnement niet veranderen.
Is een optie. Maar mijn dochter, die nog thuis woont. Wil ook graag buitenshuis formule 1 kijken. En wij ook. Met hoeveel kun je naar F1 pro tegelijk kijken?
Met F1 TV Pro kun je op zes apparaten gelijktijdig ingelogd zijn. Je kunt een race echter maar op één apparaat streamen. Als je F1 TV Premium neemt, kun je wel livestreamen op 6 apparaten tegelijkertijd
Viaplay TV+. Alleen thuis te kijken, ook online via je eigen wifi
Viaplay Basis; 1 x sport; met reclame, EU
Viaplay Basis + gratis F1TV Pro. 1 x sport via Viaplay Basis met reclame én 1 x via F1TV Pro zonder reclame. Dus 2 kijkers tegelijk. EU.
Viaplay Standaard (niet via kpn); 1 x tegelijk; zonder reclame. Ook i.c.m. F1TV Pro dus. EU
F1TV pro los abonnement; 1 x tegelijk (niet via kpn factuur), EU
F1TV Premium; 6 x tegelijk (niet via kpn factuur), EU
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.