Skip to main content
Beantwoord

Kan ik via mobiel netwerk lineaire Viaplay+ kanaal ontvangen?

• 31 mei 2025
  • 7 reacties
  • 111 keer bekeken

Ik ben sinds gisteren abbo op Viaplay+ via KPN.

Het ontvangst op TV en op mijn telefooon via Wifi is geen probleem.

Als ik niet op wifi , via mijn telefoon, zit kan ik het lineaire kanaal niet ontvangen. met de melding afspelen buitenshuis is niet mogelijk,  Wie kan mij helpen?

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@lomini, zoals je ziet in het gedeelde overzicht is Viaplay TV+ inderdaad alleen op de tv-ontvanger te zien. Je zou nog kunnen overwegen om over te gaan op Viaplay Basis. In dat pakket zit namelijk ook toegang tot F1 TV inbegrepen.  F1 TV biedt overal toegang tot de racers en is reclamevrij. 

Bekijk origineel

7 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+22
  • Superuser
  • 18217 reacties
  • 31 mei 2025

Dat klopt ​@lomini.  Viaplay TV+ kan je alleen thuis via je KPN Internet verbinding bekijken.

bron: https://www.kpn.com/entertainment/viaplay

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 11455 reacties
  • Antwoord
  • 3 juni 2025

Hallo ​@lomini, zoals je ziet in het gedeelde overzicht is Viaplay TV+ inderdaad alleen op de tv-ontvanger te zien. Je zou nog kunnen overwegen om over te gaan op Viaplay Basis. In dat pakket zit namelijk ook toegang tot F1 TV inbegrepen.  F1 TV biedt overal toegang tot de racers en is reclamevrij. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 3 juni 2025

Dat is de bedoeling ook. Maar omdat ik pas vorige week dit abonnement heb afgesloten moet ik een maand wachten om weer over te kunnen naar viaplay basis . Eerder kan ik dit abonnement niet veranderen.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Wijsgeer
  • 13704 reacties
  • 3 juni 2025

Als je alleen Formule 1 kijkt en de rest van ViaPlay niet, dan is het misschien te overwegen om via F1 TV Pro een abonnement te nemen.

Je moet wel een credit card hebben en niet alle Smart tv's heeft de app voor F1 TV Pro.

Zie hier en zet hem op maandelijks.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 3 juni 2025

Is een optie. Maar mijn dochter, die nog thuis woont. Wil ook graag buitenshuis formule 1 kijken. En wij ook. Met hoeveel kun je naar F1 pro tegelijk kijken?

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

@lomini,

Met F1 TV Pro kun je op zes apparaten gelijktijdig ingelogd zijn. Je kunt een race echter maar op één apparaat streamen. Als je F1 TV Premium neemt, kun je wel livestreamen op 6 apparaten tegelijkertijd

PeterG
Superuser
  • 64515 reacties
  • 3 juni 2025

Viaplay TV+. Alleen thuis te kijken, ook online via je eigen wifi

Viaplay Basis; 1 x sport; met reclame, EU

Viaplay Basis + gratis F1TV Pro. 1 x sport via Viaplay Basis met reclame én 1 x via F1TV Pro zonder reclame. Dus 2 kijkers tegelijk. EU.

Viaplay Standaard (niet via kpn); 1 x tegelijk; zonder reclame. Ook i.c.m. F1TV Pro dus. EU

F1TV pro los abonnement; 1 x tegelijk (niet via kpn factuur), EU

F1TV Premium; 6 x tegelijk (niet via kpn factuur), EU

Reageer