Skip to main content

Ik heb een netflix abonnement afgesloten,  Ben nu in het buitenland, kan niet inloggen. Waarom kan dit niet? En waarom wordt dat niet gemeld als hé in het buitenland bent kan je wel abonnement nemen maar kan niet gebruiken. ?? 

Hoi @Andi7408, welkom op het forum. Als je Netflix bij ons afsluit gaat de betaling via onze factuur en werkt Netflix verder zoals het bij Netflix zelf werkt. Inloggen in het buitenland moet dus ook gewoon kunnen. Wij hebben geen inzicht in de inloggegevens van Netflix, dus ik weet niet hoeveel ik je hierbij kan helpen. Ik ben wel benieuwd wat je precies te zien krijgt als je probeert in te loggen, kan je dat vertellen?


@Andi7408 

Ik heb het abonnement via Netflix, maar dat maakt op zich niets uit. (KPN is in dit geval alleen een tussenpersoon om het geld te innen en aan Netflix over te maken)

Ik kan ook in het buitenland op Netflix, Disney+, etc. inloggen.

 

Hoe log je precies in op Netflix? 


Ik heb abonnement genomen. Maar krijg het in andere taal, land waar ik me nu ben. Ik wil de abonnement afzeggen!! 

Vriendelijke groet

Andrea 


Wat gaat bij mijn mis dan? 


In welk land ben je @Andi7408 ?

 


Hongarije 


Als je kijkt via de browser Home - Netflix wat krijg je dan voor een melding ?


Dat ik moet inloggen..  krijg ook de code op me telefoon maar accepteerd niet mijn inloggen 


 


Krijg dus fout melding met de code die ik op me tel ontvang 

 

Admin: 06-nummer verborgen in afbeelding, i.v.m. privacy


Vreemd dat het niet lukt. Via deze link kun je chatten met de helpdesk van Netflix, die kunnen je vast verder helpen. Netflix Chat


Dank je wel, had gisteren gedaan. Maar het kan dus niet, helaas netflix in HU en aanmelden/ nieuw abonnement afsluiten in NL. Eerst aanmelding moet je in NL zijn. Daarna werkt het wel. 


Ok, jammer. Had je het nu via KPN afgesloten ? Volgens mij als je rechtstreeks bij Netflix afsluit en dus ook de betaling rechtstreeks met Netflix regelt, het wel moet gaan.


Klopt via kpn gedaan bij me abonnement. Omdat ik ook en nl nummer heb. Gaat nu anders proberen. Bedankt voor je hulp. Fijne zondag. 


@HansaanZet 

Het maakt niets uit of je het abonnement via Netflix of via KPN afsluit.

KPN is niets meer dan een tussenstation, in dit geval voor de betaling.

Verder is alles hetzelfde.

Vragen gaan gewoon via Netflix.

Wachtwoord en gebruikersnaam gaan ook via Netflix. 

 

Je kan in het buitenland via instellingen (als je bent ingelogd op Netflix, via telefoon of zo) en daar kan je de taal voor zowel gesproken als ondertitels aanpassen. Zie o.a. hier.

 

Wijzig als volgt de taal van audio en ondertiteling:

  1. Tik in het startscherm van de Netflix-app op het profielpictogram of op Meer .
  2. Tik op Profielen beheren.
  3. Selecteer het profiel dat je wilt bewerken.
  4. Tik op Talen voor audio en ondertiteling.
  5. Selecteer voorkeurstalen uit Talen voor audio en ondertiteling

 

Ik vond i.v.m. inloggen dit.


Bedankt, kijken kan inderdaad als je abonnement al hebt. Maar afsluiten kan niet. Daarvoor moet je in nl zijn. Heb netflix gesproken. Nu moet ik dus de abonnement zien stop te zetten. Want dat staat niet in als je afsluit. Maar bedankt. Kpn kan ik niet eens bellen vanaf hier met nummer 0800 0402


@Andi7408

003108000402 of + 310800402

Je belt namelijk vanuit het buitenland.😉

 

Maar voor Netflix, moet je zo wie zo bij Netflix zijn.

KPN is alleen voor de financiën. 


@Andi7408

003108000402 of + 310800402

Je belt namelijk vanuit het buitenland.😉

 

Maar voor Netflix, moet je zo wie zo bij Netflix zijn.

KPN is alleen voor de financiën. 

Hallo @joop2011 en @Andi7408 vanuit het buitenland naar KPN bellen kan alléén op de volgende manier:

+31612001200


Ik heb gebeld met door hier boven aangegeven nummer. Kan het pas na 1 mnd uit zetten. Dat zie ik ook op mijn kpn. Wat belachelijk is, want ik kan niet eens gebruik van maken vanaf hier!! Dus moet voor iets betalen terwijl niet eens kan gebruiken!! Erg jammer dit van KPN!! 


@Andi7408 

Vul je profiel van dit forum (als je dat nog niet gedaan hebt) zo compleet mogelijk in.

Dan kan een moderater (medewerker KPN) het voor je nakijken en erop terug komen. 


Ik heb gebeld met door hier boven aangegeven nummer. Kan het pas na 1 mnd uit zetten. Dat zie ik ook op mijn kpn. Wat belachelijk is, want ik kan niet eens gebruik van maken vanaf hier!! Dus moet voor iets betalen terwijl niet eens kan gebruiken!! Erg jammer dit van KPN!! 

Hallo @Andi7408 voor de meeste abo’s geldt een opzegtermijn van 1 maand, ze ook hier dus.

KPN heeft daar niets mee van doen, is slechts een tussenpersoon, klagen moet je dan bij Netflix en de voorwaarden even nalopen.

 

 


Hier boven zijn zo wat alles al opgeschreven. Mijn emai adres ezv.. ********@live.nl ik hoop echt dat KPN dit stop kan zetten. Zodat ik niet een maand moet betalen voor iets wat ik niet kan gebruiken:-(

 

Admin: Gegevens verplaatst in verband met privacy


@Andi7408 

Ik zie dat je je e-mail compleet hebt ingevuld.

Dit is een open forum, waar vooral klanten van KPN elkaar helpen.

Mijn advies is om geen privé gegevens zoals o.a. mail adres te vermelden.

 

Wel je profiel zo compleet mogelijk invullen van dit forum.

Zodat een moderater het ook voor je kan nakijken.

 

Verder zoals @JanD ook aangeeft.

Abonnementen gaan in voor 1 maand en daarna kan je het opzeggen.

Was ook zo geweest als je het abonnement rechtstreeks via Netflix had afgesloten.


Euh, nog ff uit nieuwsgierigheid.

Waarom heb je het niet genomen (net) vóór dat je op vakantie ging? (hoef je uiteraard niet te beantwoorden, ben louter benieuwd)


Als ik het goed begrijp gaat het dus niet alleen om het inloggen op Netflix, maar om het activeren ervan. Met alleen het e-mailadres kan ik niets, ik heb je volledige gegevens (postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, laatste 3 cijfers van de IBAN en als het bij een mobiel abonnement is ook het bewuste 06-nummer) nodig. Die kan je invullen op je forumprofiel @Andi7408, daar is het afgeschermd. Zet nooit privégegevens in een reactie, in verband met privacy.

Mocht dat niet lukken kan je ons het beste bellen, dat kan vanuit het buitenland via het nummer wat JanD al noemde: +31612001200.